Fox News a propus campaniilor prezidenţiale ale lui Donald Trump şi Kamalei Harris o nouă dezbatere în 17 septembrie, semn că reţelele de televiziune văd noi oportunităţi în contextul unei campanii haotice pentru Casa Albă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În scrisorile adresate echipelor de campanie ale lui Harris şi Trump, Jay Wallace, preşedintele şi editorul executiv al Fox News Media, a propus o dezbatere moderată de Bret Baier şi Martha MacCallum, doi veterani care conduc de obicei emisiunile despre alegeri la postul TV. Evenimentul ar urma să aibă loc în Pennsylvania.

"Suntem deschişi la discuţii privind data exactă, formatul şi locaţia - cu sau fără public", a declarat Wallace. Scrisorile adresate oficialilor de campanie conţineau statistici privind influenţa Fox News în rândul alegătorilor independenţi din statele în schimbare.

Evenimente

11 septembrie - Maratonul Impactul fiscalitații în economie. Parteneri: ARB, CEC Bank, CITR.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank

ABC News a încheiat un acord între echipa de campanie a lui Trump şi cea a preşedintelui Joe Biden pentru televizarea unei dezbateri programate să aibă loc la 10 septembrie. În ultimele zile, Trump a sugerat o dezbatere care ar avea loc pe Fox News Channel.

CNN a televizat o dezbatere în iunie care s-a dovedit a fi, în cele din urmă, căderea lui Biden. Preşedintele a părut enervat şi obosit, chiar dacă dezbaterea a avut loc fără o audienţă în direct şi cu microfoane care au fost dezactivate atunci când timpul unui candidat de a vorbi sau de a răspunde a expirat. Transmisia CNN a fost preluată de mulţi dintre concurenţii săi şi a fost întreruptă de pauze publicitare - cândva considerate tabu. Aproximativ 51,27 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea de 90 de minute, potrivit Nielsen, care a fost difuzat simultan de 22 de reţele.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.