Compania Facebook a adăugat o funcţie la aplicaţia Messenger, luni, care permite utilizatorilor să dezvăluie locul în care se află, în mod continuu, timp de până la o oră, pentru a putea fi urmăriţi de prieteni în timp ce se deplasează, noul instrument intrând în competiţie cu o actualizare similară oferită de Google Maps, informează Reuters.
Compania a observat că una dintre cele mai utilizate expresii pe Messenger, în conversaţiile utilizatorilor cu prietenii şi familia este ”Cât de departe eşti?” sau alte variante ale aceleiaşi întrebări, potrivit unei declaraţii făcute în cadrul unui interviu de Stan Chudnovsky, director de produs pentru Messenger.
”Se pare că acesta este lucrul care îi interesează cel mai mult pe utilizatori”, a spus el.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Dezvăluirea locului în care se află un utilizator este opţională, dar poate fi şi live, astfel încât imediat ce începe o conversaţie cu un prieten, acesta să îi poată urmări traseul timp de până la 60 de minute.
Facebook a testat noua modificare în Mexic, iar funcţia a fost finalizată în luna octombrie, dar compania a continuat să lucreze la ea încă cinci luni pentru a reduce impactul pe care îl are asupra duratei bateriei dispozitivelor mobile.
Compania Facebook consideră că noua funcţie va fi utilizată de utilizatori pentru a se coordona cu prietenii, dar şi în scopuri de siguranţă, potrivit lui Stan Chudnovsky, care a precizat că actualizarea este disponibilă la nivel global.
Google Maps a transmis, în urmă cu o săptămână, că va adăuga o funcţie live similară, într-o încercare de a creşte interesul pentru produs, devenit de o importanţă strategică din ce în ce mai ridicată pentru companie.
Prin faptul că anunţurile au fost făcute la o diferenţă de timp foarte mică între ele, Facebook înţelege că ambele companii lucrează la ”lucrurile necesare”, potrivit lui Stan Chudnovsky.
Aplicaţia Messages disponibilă pe iPhone are, de asemenea, o astfel de funcţie.
Messenger a făcut parte din aplicaţia Facebook pentru smartphone, dar compania l-a separat într-o altă aplicaţie, în 2014. Din acel moment, compania a continuat să investească în schimbări frecvente pentru a construi un serviciu distinct faţă de platforma de socializare.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.