Discovery România lansează o campanie împotriva intimidării şi hărţuirii în mediul virtual, cu ocazia Zilei Siguranţei pe Internet, sărbătorite anul acesta pe 7 februarie la nivel internaţional.
Discovery lansează marţi o campanie care se va desfăşura pe pagina de Facebook, cu obiectivul de a-i informa pe cei 1,2 milioane de fani asupra fenomenului de hărţuire online, precum şi de a-i mobiliza în lupta împotriva acestei forme de hărţuire.
“De când am lansat pagina de Facebook Discovery România în 2010, ne-am concentrat să construim o comunitate cu valori şi interese comune, îndreptate în direcţia satisfacerii curiozităţii într-o manieră constructivă. Acum, am ajuns la peste 1,2 milioane de fani şi, pentru că avem de dezbătut atât de multe subiecte legate de lumea înconjurătoare, cred că e foarte potrivit să ne amintim de regulile sănătoase de interacţiune, chiar şi în mediul virtual. Ziua Siguranţei pe Internet este ocazia perfectă să le aducem aminte fanilor şi nu numai cât de important este să ne respectăm şi pe reţelele de socializare şi să descurajăm orice formă de hărţuire a partenerilor noştri de dialog”, a spus Ada Roseti, director de programe Discovery Networks Europa Centrală şi de Est.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Reacţiile utilizatorilor pe pagina de Facebook Discovery, după mesajul aniversar pentru Stephen Hawking, postat la începutul acestui an, i-au determinat pe reprezentanţii Discovery să iniţieze campania.
”Cyberbullying-ul (hărţuire online, n.r) şi discursurile care instigă la ură sunt probleme ce capătă amploare, cu consecinţe în lumea reală. Din punctul nostru de vedere, Internetul şi social media ar trebui să fie locuri în care oricine să îşi poată exprima opinia, fără teama că va fi ţinta unor atacuri personale sau a unor comentarii injurioase”, a subliniat Ada Roseti.
Campania va include o serie de materiale video realizate de Ana Morodan, blogger de modă, Mikey Haş, vlogger, Marius Chivu, scriitor, şi alte personalităţi care îşi vor împărtăşi propriile poveşti legate de cyberbullying.
Discovery România va promova campania în rândul fanilor săi de pe Facebook, încurajând conversaţiile care respectă regulile de interacţiune disponibile aici. Campania de educare va continua până la finalul lunii martie, prin publicarea pe conturile de socializare Discovery România a unor articole şi analize despre cyberbullying.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.