Compania de curierat DPD România vine în sprijinul business-urilor româneşti care doresc să se extindă pe pieţele externe şi oferă condiţii speciale de livrare către Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia şi Ungaria: timp de tranzit de numai 48 de ore şi tarife începând cu 17 lei pentru un colet. Oferta va fi valabilă începând cu data de 1 iunie 2022 şi se va extinde în perioada următoare şi către alte pieţe regionale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Ştim cât este de important pentru un business să primească sprijin atunci când are cea mai mare nevoie şi suntem foarte atenţi la tendinţele şi nevoile de pe piaţă. Cercetările realizate de experţii DPD ne-au arătat că există oportunităţi de business insuficient exploatate pe câteva pieţe aflate în vecinătatea României. Aşa că ne-am gândit că ar fi foarte util dacă am oferi condiţii speciale de livrare celor care doresc să îşi extindă business-urile în regiune”, a declarat Elena Andrei, CCO DPD România.

Tarifele din oferta DPD România acoperă pieţele regionale din Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia şi Ungaria. Mai precis, livrarea unui colet de 1 kg în Polonia costă doar 17 lei, respectiv 28 de lei în Slovacia şi 19,82 lei în Bulgaria şi Ungaria. Pentru livrarea coletelor de cel mult 3 kg, tariful este de 20 de lei pentru Polonia, 32 de lei în Slovacia, 28,5 de lei în Grecia, respectiv 21,05 de lei în Bulgaria şi Ungaria. La aceste tarife se adaugă TVA.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

DPD România este lider regional în livrările internaţionale, ceea ce implică o responsabilitate foarte mare faţă de toţi clienţii pe care îi avem şi ne determină să investim constant pentru a ne îmbunătăţi serviciile şi a propune mereu cele mai avantajoase oferte”, a mai declarat Elena Andrei, care mai spune că studiile realizate de DPD la nivelul fiecărei pieţe europene oferă informaţii foarte valoroase pentru cei care doresc să îşi extindă business-ul în străinătate.

Astfel, cele mai căutate produse de către e-Shopperii din Polonia sunt Încălţămintea, produsele Beauty & Health Care, respectiv cele din categoria Fashion. Aceleaşi categorii de produse se află şi în topul preferinţelor din Slovacia, unde  diferă ordinea preferinţelor: Fashion, Beauty & Health Care şi Încălţăminte.

O altă informaţie interesantă: ungurii returnează doar 8% din achiziţiile online, slovacii 11%, iar polonezii 13%. Spre comparaţie, e-Shopperii românii returnează 19%, media europeană fiind de 12%. În acelaşi timp, slovacii folosesc smartphone-ul pentru a face cumpărături electronice mai mult decât polonezii sau decât ungurii, dar utilizarea smartphone-ului în aceste pieţe este mai răspândită decât media europeană.

Compania de curierat DPD România face parte din DPDgroup, lider pe piaţa de curierat rutier din Europa. Activă pe piaţa locală din 2008, după preluarea Pegasus Courier, compania de curierat DPD România are peste 2000  de angajaţi (inclusiv francizele) şi aproape 20 de milioane de colete livrate.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.