Eurocom Worldwide, reţeaua globală de PR, îşi consolidează reprezentarea în Europa Centrală şi de Est prin desemnarea companiei Lighthouse PR, cu sediul în Bucureşti, pentru a acoperi piaţa din România şi Republica Moldova.
Fondată de Ana Maria şi Steve Gardiner, Lighthouse PR este o companie de comunicare şi relaţii publice, care aduce o bogată expertiză globală cu o echipă de specialişti seniori în comunicare care au experienţă în funcţii de conducere la nivel executiv în marile corporaţii. Lighthouse PR se concentrează pe comunicare B2B şi comunicare corporate, cu accent deosebit pe companiile internaţionale de tehnologie, precum şi pe sectoare precum energie, finanţe, farmaceutic, retail şi FMCG, producţie industrială, imobiliare şi construcţii.
În plus, Lighthouse PR este membru exclusiv în România şi Republica Moldova în cadrul Crisis Communication Network Europe (CCNE), un grup de companii specializate în consultanţă de criză dedicate pieţelor europene. Agenţia a obţinut certificarea ISO 27001 pentru securitatea informaţiilor, după ce a obţinut în 2023 certificarea ISO 9001 pentru sistemul de management al calităţii.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
„Strategia Lighthouse PR a fost concepută încă de la început pentru a dezvolta parteneriate puternice, pe termen lung, atât cu clienţii noştri, pe care îi susţinem 24/7/365 cu cea mai bună consultanţă de comunicare pe care o poate oferi România, cât şi cu alţi parteneri cu care împărtăşim o viziune bazată pe încredere, expertiză şi colaborare. Alăturarea la Eurocom Worldwide este un pas important în consolidarea poziţiei noastre de partener de încredere pentru companiile care caută consultanţi de PR capabili să livreze peste aşteptări", spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.
Eurocom Worldwide este una dintre cele mai mari reţele independente de PR şi de comunicare de marketing, care se concentrează în special asupra sectoarelor tehnologice, industriale şi comerciale cheie. Înfiinţată în 2002, aceasta cuprinde în prezent 31 de agenţii membre în 54 de birouri care acoperă peste 90 de ţări de pe cinci continente. Eurocom Worldwide are o prezenţă puternică în Europa Centrală şi de Est, acoperind mai mult de 20 de ţări din regiune.
„Lighthouse PR combină perfect criteriile pe care le căutăm atunci când desemnăm o nouă agenţie membră a reţelei noastre globale de PR", spune Isabel Radwan, director de reţea al Eurocom Worldwide.
„Este o agenţie independentă de PR şi comunicare de marketing, cu un accent clar pe sectoarele B2B şi tehnologie în două ţări pe care nu le-am acoperit încă cu un membru cu drepturi depline. Au o abordare internaţională foarte ambiţioasă, cu o echipă de experţi seniori în comunicare cu expertiză globală şi - ceea ce este cel mai important pentru noi - aspiraţie pentru calitate, creativitate şi continuitate, ceea ce face diferenţa pentru orice client sau partener din lume."
Despre Lighthouse PR
Lighthouse PR este o companie românească de comunicare strategică de business specializată în comunicare corporate, comunicare B2B şi B2C, managementul reputaţiei, managementul şi pregătirea pentru situaţii de criză, employer branding, comunicare digitală şi social media şi training. Compania activează în finanţe, tehnologie, energie, farma, retail & FMCG, industrie/producţie, imobiliare, construcţii şi servicii. Lighthouse PR este singurul reprezentant pentru România şi Republica Moldova în cadrul Crisis Communication Network Europe (CCNE), un grup de 13 agenţii de PR din Europa specializate în comunicarea, prevenirea şi gestionarea crizelor pentru companii. În 2024, compania s-a alăturat Eurocom Worldwide, o reţea globală de companii specializate în comunicare B2B şi tehnologie, pentru care este, de asemenea, singurul reprezentant pentru România şi Republica Moldova. Compania deţine certificarea ISO 9001 pentru managementul calităţii şi ISO 27001 pentru securitatea informaţiilor. Mai multe informaţii pot fi găsite aici: www.lighthousepr.ro www.eurocompr.com https://ccn-europe.com
Despre Eurocom Worldwide
Eurocom Worldwide a fost înfiinţată în 2002 şi este în prezent una dintre cele mai importante reţele globale de agenţii independente de relaţii publice şi comunicare de marketing. Agenţiile membre sunt specializate în comunicare B2B, cu un accent unic pe sectoarele cheie din domeniul tehnologiei, industriei şi comerţului. Eurocom Worldwide are 31 de agenţii membre care cuprind peste 800 de specialişti în comunicare în 54 de capitale naţionale şi centre comerciale din întreaga lume. Domeniul de activitate depăşeşte peste 1.200 de întreprinderi şi organizaţii client din 91 de ţări de pe cinci continente. Mai multe detalii aici: www.eurocompr.com.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.