Asociaţia ”Cred în România” a lansat platforma cu acelaşi nume, parte a unui amplu demers de promovare a României, o mişcare apolitică, civică şi culturală. Vorbim despre un demers de responsabilizare socială, care îşi propune să readucă în atenţia românilor lucrurile bune, proiectele inspirate şi ideile care fac cinste ţării. Mai mult, ”Cred în România” susţine oamenii cu iniţiativă, dorindu-şi să contribuie la schimbarea felului în care ne percepem ţara şi ne raportăm la ea.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Asociaţia „Cred în România” este fondată de un grup de tineri care au beneficiat de oportunităţi de studiu şi muncă pe care le datorează, într-o mare măsură, României. O Românie care totuşi crede prea puţin în ea însăşi. Aceştia şi-au dat seama că există o nevoie clară de susţinere a sentimentelor de apartenenţă la comunitate, de încredere în cei din jur şi de optimism. În contextul în care spaţiul mediatic este dominat de ştiri senzaţionale, de opinii negative, de zvonuri şi de critici deseori nejustificate la adresa României, românii au ajuns sa nu mai aibă încredere în forţele proprii, sunt neîncrezători în autorităţi, suspicioşi faţă de cei din jurul lor şi pesimişti la adresa viitorului.

„Cred în România” îşi propune să contribuie la schimbarea acestei situaţii şi să aducă în primul rând Romania faptelor bune, a iniţiativelor care schimbă comunităţi şi a oamenilor care se ghidează după valori frumoase. Pentru că România merită, România creşte şi România devine mai bună. România se dezvoltă rapid şi recuperează decalaje, aflându-se deja printre ţările prospere, sigure şi dinamice. Milioane de români pricepuţi şi cinstiţi îşi fac treaba cu demnitate acolo unde se află. Aceasta este povestea României care merită să fie spusă pentru că este povestea României reale.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Multe dintre lucrurile bune care se întâmplă în România rămân deseori nevăzute, astfel platforma „Cred în România” pune în lumina reflectoarelor proiecte care se dovedesc sustenabile şi utile comunităţii, tineri talentaţi care prin dedicare şi ingeniozitate rescriu paradigmele şi revoluţionează, artişti care poartă cu mândrie românescul în întreaga lume.

Printre iniţiativele susţinute se numără: Avanpost – spaţiu de creaţie care susţine producţia de filme româneşti; BookLand – asociaţie care oferă elevilor din mediul rural condiţii mai bune de învăţare; Colegi de bancă – proiect care urmăreşte combaterea abandonului şcolar în mediile defavorizate; Cum Laude – reţea de excelenţă care pune în valoare tinerii cu rezultate extraordinare. Lista este continuată de competiţia Destinaţia anului – program de promovare a turismului intern prin popularizarea destinaţiilor din România; Inventikus - centru de inovare, format de entuziaşti ai cercetării şi inventicii; Ziua generaţiei Z - academie digitală şi laborator de idei şi iniţiative prin care tineri tinerii îşi articulează visul pentru Romania si învaţă să îşi transforme ideile în proiecte concrete în folosul lor şi al comunităţii din care fac parte.

România în care credem este europeană şi euro-atlantică, democratică, multietnică, multiconfesională şi incluzivă. Este prosperă, tolerantă şi generoasă, atractivă pentru profesionişti, studenţi, artişti şi antreprenori deopotrivă, români şi străini.  România în care credem există deja, iar povestea ei se cuvine să fie spusă cu obiectivitate şi argumentele corecte. România care ne face cinste este în faţa noastră şi merită să o descoperim.

Tu de ce crezi în România sau ce te-ar determina să îţi redobândeşti încrederea în ea? Scrie la adresa cred@credinromania.ro  echipei „Cred în România” şi haide să conturăm împreună România care ne face cinste!

Despre platformă aflati aici: https://www.youtube.com/watch?v=quRJLyVHj2Q

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.