Nu este important să faci doar SEO ca articolele tale să ajungă la publicul ţintă, ci trebuie să atragi cititorii prin conţinut de calitate, care să răspundă la nevoile lor.
Motoarele de căutare - sursă de inspiraţie
Dacă te ocupi de partea creativă din Marketing online, înţelegi cât de dificil este să abordezi constant tematici noi pentru blogul clientului tău sau chiar pentru cel al brandului propriu.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Ai spune că motoarele de căutare nu sunt decât nişte sisteme foarte bine optimizate, care îţi pot furniza statistici, dar nu idei creative. Nimic mai greşit! Tocmai aceşti indicatori oferă informaţii despre ce este relevant şi ce nu, pe ce concepte ar fi indicat să faci SEO şi chiar ce întrebări ridică domeniul sau produsele cu care lucrezi potenţialilor tăi clienţi. Consultă rubrica “Please Also Ask” de pe Google. Poţi afla ce anume vrea publicul tău să afle şi cum să vii în întâmpinarea lor cu articolele potrivite.
Urmăreşte trendurile
Google Trends sau chiar YouTube-ul pot fi repere utile atunci când vorbim despre interesele publicului tău ţintă sau despre modul în care oamenii preferă să li se livreze un anumit conţinut. Urmăreşte tematici mari precum grădinărit, construcţii, etc. şi analizează care sunt direcţiile pe care le abordează cele mai populare producţii creative.
Stai cu ochii pe concurenţă
Să fii la curent cu ce face concurenţa este un sfat indicat şi când ne referim la conţinut. Adresându-vă aceluiaşi grup de clienţi, asigură-te că eşti mereu cu un pas înainte. Analizează bloguri şi vezi ce puncte forte au concurenţii tăi sau cum ai putea evolua astfel încât să livrezi aceeaşi calitate. Totodată, plusează cu articole care să exploateze teme pe care alţii le neglijează.
Cursurile online
Dacă ai urmat până acum un curs online, ştii ce varietate de teme se abordează acolo şi cum fiecare seminar este adaptat nevoilor imediate ale unui anumit target. Structurează conţinutul pe care îl furnizezi într-un mod asemănător. Asigură-te că articolele tale includ informaţii utile şi practice, iar potenţialii tăi clienţi te vor considera un punct de reper pentru conţinutul calitativ.
SEO 365 este o agenţie de Marketing online din Cluj care produce constant conţinut de calitate pentru colaboratorii săi. Echipa reuşeşte să creeze un echilibru între procesele creative şi cele tehnice pentru a creşte vizibilitatea afacerilor în mediul online.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.