Campania de comunicare a Galei Societăţii Civile 2018, semnată de agenţia de creaţie Gavrilă & Asociaţii, este inspirată de viaţa şi activitatea Reginei Maria a României, una dintre figurile majore ale Marii Uniri, implicată intens în acţiuni de caritate, în arte, cultură şi diplomaţie.
Campania de comunicare pentru cea de-a XVI-a ediţie a Galei Societăţii Civile, „Reginele Neştiute ale Societăţii Civile”, se desfăşoară în perioada 16 mai – 30 iunie 2018 şi stă sub semnul Centenarului Marii Uniri.
Sub sloganul „Reginele Neştiute ale Societăţii Civile”, în campania de comunicare sunt celebrate o serie de personalităţi feminine de astăzi, care continuă să creadă în principiile Reginei Maria prin munca lor în cadrul ONG-urilor şi fundaţiilor caritabile.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Nouă personalităţi feminine, reprezentante ale sectorului asociativ, sunt anul acesta imaginea campaniei Galei Societăţii Civile: Simona Voicescu – Asociaţia Necuvinte, Daniela Buzducea – Fundaţia World Vision România, Marina Dragu - Grupul de Iniţiativă „Lacul Tei”, Cristina Grigore - Fundaţia Părinţi din România, Ştefania Popp – Junior Achievement Romania, Silvia Asandi – Fundaţia Romanian Angel Appeal, Mirela Nemţanu – Fundaţia Hospice Casa Speranţei, Cristina Buja – Fundaţia Principesa Margareta a României şi Raluca Tănase – Asociaţia de Medicină pentru Sănătate Publică.
Campania de comunicare pentru Gala Societăţii Civile, ”Reginele Neştiute ale Societăţii Civile”, este semnată de agenţia Gavrilă & Asociaţii şi va rula în mai multe medii de comunicare: TV, radio, outdoor, indoor, print şi online în perioada 16 mai – 30 iunie 2018. Alături de echipa de creaţie a agenţiei Gavrilă & Asociaţii, la realizarea campaniei au contribuit fotograful Alex Gâlmeanu şi o echipă de make-up artists şi de hair stylists AVON România. Campania de comunicare va fi susţinută de o campanie de relaţii publice implementată de agenţia Dăescu Borţun Olteanu.
„Toate aceste femei puternice, nobile prin hotărârea şi spiritul lor civic şi caritabil, sunt adevărate avataruri contemporane ale Reginei Maria. Fără a aştepta nimic de la nimeni, si-au pus ideile în practică atrăgând susţinători şi voluntari entuziasmaţi de energia lor incredibilă”- declară Alina Gavrilă-Borţun, Director de Creaţie - Gavrilă & Asociaţii.
189 de proiecte, programe şi campanii de comunicare pe teme sociale s-au înscris în competiţia Gala Societăţii Civile 2018. Mai exact, 155 de proiecte, 21 de programe şi 13 campanii de comunicare din partea organizaţiilor, grupurilor de iniţiativă şi, respectiv, agenţiilor de comunicare şi companiilor din România, se vor alătura celorlalte demersuri notabile din ultimii 15 ani care au scris istoria Galei Societăţii Civile şi au adus schimbare în România.
Pentru mai multe detalii despre campania Gala Societăţii Civile 2018, ” Reginele Neştiute ale Societăţii Civile”, vizitaţi: www.galasocietatiicivile.ro
***
Despre Gala Societăţii Civile
Gala Societăţii Civile este cel mai amplu proiect care promovează şi premiază activitatea sectorului asociativ din România. Iniţiat în anul 2002, Gala Societăţii Civile are ca misiune recunoaşterea tuturor iniţiativelor luate pentru îmbunătăţirea vieţii într-o comunitate, promovarea şi premierea spiritului civic şi a responsabilităţii sociale în România.
Gala Societatii Civile este un proiect THE INSTITUTE.
Susţinătorii Galei Societăţii Civile 2018:
Partener principal: KMG International
Partener pentru Sustenabilitate: Lidl România, Programul „Împreună cu LIDL pentru un viitor mai bun”
Sponsor fondator: Fundaţia Vodafone România
Parteneri: BCR, Bursa Binelui, Regina Maria – Reţeaua Privată de Sănătate
Parteneri Media Principali:
Rock FM, TVR, Adevărul, Dilema Veche, HotNews.ro, Posterscope, Promenada Mall
Parteneri Media:
Discovery Channel, Radio România Cultural, Radio România Actualităţi, Republica, Zile şi Nopţi, News.ro, Iqads.ro, România Pozitivă, ŞtiriONG.ro
Parteneri tradiţionali:
Gavrilă & Asociaţii, Netvibes România, Dăescu Borţun Olteanu, AVON România, 360 Revolution, Kaustik, Zelist Monitor, Studio Set.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.