Marcom Hub a lansat, joi, în premieră, două studiouri de webcasting (transmisie online) şi noi concepte de evenimente colaborative, cu implicarea speakerilor şi audienţei în timp real. Acestea transformă radical evenimentele online într-o experienţă inedită, activă, pentru a diminua efectele pandemiei asupra industriei de evenimente de business şi asupra comunicării în cadrul companiilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Noile concepte aduc dinamismul şi libertatea vizuală din broadcasting-ul de televiziune în evenimentele de business, folosind în plus tool-uri de ultimă generaţie, astfel încât dezbaterile publice, webinariile, training-urile, conferinţele de vânzări sau conferinţele anuale ale companiilor, lansările de produs şi alte tipuri de evenimente vor intra într-o nouă dimensiune.

 

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

“Oamenii sunt nostalgici când se gândesc la evenimentele de business de altădată. Succesul evenimentelor se datora conexiunii umane, interacţiunii dintre speaker şi audienţă, socializării celor implicaţi. Vrem ca prin soluţiile noastre să readucem această conexiune şi implicare. Avem unelte de colaborare pentru ca toţi cei care participă să contribuie la propriu. Folosim metode de visual learning şi de gamification pentru a ne asigura că participanţii « rămân » în eveniment. Spunem “stop” evenimentelor pasive, transformăm participanţii în audienţă activă. Fie că vorbim de un training, o conferinţă, un webinar, online sau hybrid, vom transforma evenimentele în experienţe memorabile”, spune Dragoş Bălan, fondatorul Marcom Hub.

Noile concepte aduc o diferenţiere deosebită faţă de actualele tipuri de evenimente pasive prin grafica integrată, prezentări video şi animaţii, efecte grafice şi regie de emisie care funcţionează conform flow-ului stabilit. Speakerii şi audienţa vor fi implicate activ şi vor descoperi cum poate fi inovativ un eveniment, inclusiv prin componente offline.

Conceptele pot fi personalizate pentru companii şi se pot folosi intern de către acestea şi pentru şedinţe, brainstorming-uri, team building-uri, jocuri în echipe şi orice alt tip de evenimente care presupun comunicare.

Studioul fix este unul dintre cele mai moderne studiouri de emisie online din Bucureşti şi poate găzdui evenimente hibrid, respectând restricţiile impuse pentru limitarea pandemiei de coronavirus.

Mai mult, studioul se poate transforma într-unul virtual, conform cerinţelor, cu elemente de augmentare, iar studioul mobil va aduce toată experienţa la sediul organizatorului sau în orice altă locaţie aleasă pentru desfăşurarea evenimentului.

Cele două studiouri de webcasting şi noile concepte de evenimente pot fi vizualizate pe www.marcomhub.ro

Marcom Hub este o platformă de profesionişti specializaţi în livrarea de concepte şi producţii fizice sau digitalizate destinate brandurilor si companiilor. Cu experienţă în organizarea de evenimente în industrii variate, în activări de brand, în traininguri şi sesiuni interactive, Marcom Hub a livrat cu succes zeci de experienţe offline şi online.

Pentru a apela la specialiştii Marcom: geek@marcomhub.ro sau la telefon 0757570101.

Mai multe detalii despre lansare la Cătălina Steriu – catalina.steriu@plurivox.ro şi Cristian Dimitriu – cristi.dimitriu@plurivox.ro

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.