Potrivit unui studiu realizat de GfK şi Up România aproximativ 70% dintre companiile medii şi mari intenţionează să achiziţioneze carduri de masă

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Bucureşti, 13 Iulie 2017 – Up România a realizat şi în 2017 un studiu de satisfacţie a clienţilor prin intermediul GfK România, institutul nr. 1 de cercetare de piaţă. Rezultatele studiului arată că satisfacţia generală a clienţilor şi partenerilor afiliaţi faţă de beneficiile sistemului de tichete în general şi faţă de produsele şi serviciile Up România în special a crescut semnificativ în 2017 faţă de 2016 pe toate segmentele, dar, mai ales, în privinţa conştientizării beneficiilor cardurilor de masă.

Conform studiului, nivelul satisfacţiei generale faţă de Up România a crescut faţă de anul anterior, ajungând anul acesta la 89% clienţi extrem şi foarte mulţumiţi. Acelaşi studiu relevă că 99% dintre clienţii Up România şi 95% dintre partenerii afiliaţi consideră compania ca fiind un furnizor de încredere şi o recomandă ca atare. „Ne bucură, în primul rând, încrederea acordată de un procent foarte mare de clienţi şi parteneri afiliaţi şi dorim să îi asigurăm că vor găsi în continuare în Up România un sprijin care să le ofere atât soluţii moderne de motivare şi loializare a angajaţilor, dar şi consultanţă. Ne bucură, de asemenea, numărul din ce în ce mai mare al companiilor care descoperă avantajele tichetelor de masă electronice care vin împreună cu beneficii ale erei digitale, precum interacţiune şi informare rapidă, virtualizare, simplificare”, a declarat Elena Pap, Director General Up România.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Potrivit studiului, nivelul satisfacţiei partenerilor afiliaţi a crescut cu 15 procente faţă de anul anterior, atingând un procent de 80% în 2017. Totodată, în 2017, a crescut şi nivelul de satisfacţie faţă de serviciile de promovare Up România. De exemplu, partenerii afiliaţi, în proporţie de 70%, se declară extrem de mulţumiţi de sprijinul oferit pentru încheierea unor parteneriate comune.

Conform datelor oferite de studiu, beneficiile sistemului tichetelor de masă, atât pe suport de hârtie cât şi pe suport electronic, sunt foarte apreciate de companii. Un procent de 96% dintre clienţi apreciază uşurinţa în efectuarea comenzii tichetelor şi varietatea modalităţilor de comandă. 88% dintre clienţi apreciază uşurinţa utilizării platformelor Up.

În privinţa cardurilor de masă, asistăm la o creştere semnificativă a celor care cunosc bine şi foarte bine beneficiile cardurilor de masă şi intenţionează să achiziţioneze aceste produse, în special în rândul companiilor medii şi mari.

Tichetele electronice de masă au aceleaşi facilităţi fiscale ca cele pe suport de hârtie, respectiv scutirea de la plata taxelor social-salariale, deductibilitate la plata impozitului pe profit şi un cost pentru angajator cu aproximativ 40% mai mic, comparativ cu aceeaşi sumă sub formă de numerar. Comanda de carduri se realizează o dată la 4 ani, iar alimentarea lunară se face printr-o  platformă online, Chèque Online, care este accesibilă angajatorilor, partenerilor afiliaţi, dar şi angajaţilor. Odată creat un cont online, acesta oferă acces angajatorilor la întreg procesul de gestiune: de la comanda tichetelor, pe suport de hârtie şi/sau electronic, pâna la urmărirea stadiului livrării şi/sau al accesării diferitelor documente precum facturi sau istoricul plăţilor. Angajaţii au la rândul lor acces în platformă pentru interogarea soldului, verificarea istoricului tranzacţiilor, numărul, valoarea şi valabilitatea tichetelor de masă pe suport electronic, reţeaua de magazine partenere. De asemenea, platforma online permite activarea sau blocarea cardului.

Potrivit studiului, Up România este asociată de clienţii şi afiliaţii companiei cu valori precum promptitudine, calitate, responsabilitate şi încredere. Misiunea companiei este aceea de a aduce valoare prin empatie, atitudine deschisă faţă de clienţi şi parteneri şi o înţelegere profundă a nevoilor acestora.

***

Grupul Up:

Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Comercializează produse şi servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicaţii mobile în 17 ţări. În fiecare zi, însoţeşte peste 21 de milioane de utilizatori din întreaga lume. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up: un nume al progresului, dinamismului şi optimismului, care reflectă diversitatea ofertei sale. www.up-group.coop.

Despre Up România 

Up România a fost înfiinţată în anul 2002 şi deserveşte peste 20.000 de clienţi şi 700.000 de beneficiari. Portofoliul său de produse include tichete de masă pe suport de hârtie şi carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanţă Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniţă, tichete de creşă Chèque Bébé. www.upromania.ro

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.