Unul dintre cei mai vechi şi experimentaţi profesionişti din domeniu, şi-a început cariera în brokerajul bancar în anul 2006, după 2 ani petrecuţi în cadrul diviziei de creditare a persoanelor fizice a Citibank România. A coordonat în 15 ani mai multe echipe de consultanţi, iar ultimii 8 ani a fost manager de divizie retail a Kiwi Finance, în paralel desfăşurând şi coordonând proiecte de educaţie financiar-bancară destinate persoanelor fizice.
„Performanţa cu echipele coordonate până acum am atins-o pentru că am urmat mereu o reţetă simplă. Am avut şi format oameni care puneau clientul pe primul loc şi a primat întotdeauna povestea clientului şi ce are el nevoie să realizeze şi mai puţin tranzacţia în sine. Într-un domeniu în care punctarea vânzării şi tranzacţionarea pare că primează, cultura la 123Credit este centrată în jurul clientului. Cel mai important indicator care contează la noi este nivelul experienţei serviciilor şi a satisfacţiei clientului şi în rang secundar volumele intermediate. Oamenii te recomandă pentru că ai avut grijă de ei şi le-ai fost alături la fiecare pas, nu doar pentru că le-ai obţinut o dobândă bună. Încrederea e greu de câştigat în acest domeniu, iar ea se câştigă doar cu transparenţă totală, nivel adecvat de cunoştinţe, corelate cu importanţa pe care o acorzi fiecărui client în parte”
Ionuţ Verzea crede că simbioza dintre digital şi uman reprezintă combinaţia ideală şi necesară pentru un business de succes în domeniul consultanţei şi al brokerajului bancar.
”Trăim într-o epocă a tehnologiei, a inovaţiei şi vitezei. Azi toată lumea vrea să aibă totul la îndemână într-o singură platformă sau aplicaţie, fie că vrea să comande mâncare sau transportul până la birou. Şi nu e de ajuns să ai totul la îndemână, ci trebuie să fie uşor de utilizat şi intuitiv, altfel clientul abandonează foarte uşor procesul. Clienţii nu mai au nici timp, nici răbdare să viziteze pe rând sucursalele bancare, nici să afle în 5 zile care este creditul potrivit nevoii lor de finanţare.
Deci, prin digitalizarea domeniului de brokeraj bancar nu numai ca uşurăm accesul populaţiei la credite, oferind într-un singur loc toate ofertele de finanţare, ci şi realizăm transparentizarea sistemului, pentru ca azi poţi, din confortul casei tale, să vezi toate costurile unui credit, să compari băncile între ele şi să aplici pentru un credit în câteva minute. Practic, prin dezvoltarea platformei 123Credit.ro, timpul de aplicare la o finanţare s-a redus de la câteva săptămâni sau zile, la câteva minute, pentru că procesul este extrem de intuitiv şi construit în jurul clientului pentru o experienţă cât mai bună. Şi totul este gratuit.
M-am alăturat proiectului 123Credit.ro nu doar pentru că este pionierul digitalizării brokerajului de credit, dar este şi cel mai ambiţios proiect din istoria acestei industrii.
Combinaţia digitalului cu umanul este reţeta ideală pentru viitor, ea explică viteza cu care acest business se dezvoltă, măsurând atât miile de clienţi care aplică lunar pe platformă la doar câteva luni de la promovarea ei, dar şi numărul impresionant de brokeri care se alătură reţelei 123Credit, din toate colţurile ţării. Tot ce se întâmplă ne arată că suntem pe drumul cel bun în conturarea unei noi generaţii în industrie şi în stabilirea unui nou landmark în standardele oferite clienţilor şi în relaţia cu partenerii financiari.”
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.