Clubul Paris Saint-Germain ar fi însărcinat o agenţie de comunicare să creeze “o armată” de conturi false pe Twitter pentru campanii “violente şi murdare” împotriva presei ostile şi a unor personalităţi din sport, arată o anchetă Mediapart, potrivit L’Equipe.
PSG ar fi angajat agenţia Digital Big Brother. Printre cei care au fost ţinta campaniilor s-au numărat Adrien Rabiot, Antero Henrique, tânăra care l-a acuzat pe Neymar de viol, dar şi Kylian Mbppe, după afirmaţii făcute în 2019, când a lăsat să se înţelegă că ar putea părăsi clubul.
Contactată de Mediapart, agenţia a confirmat că a colaborat cu PSG la ordinele lui Jean-Martial Ribes, fost director de comunicare al clubului parizian.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
PSG a negat, într-un comunicat, informaţiile publicate de Mediapart. “PSG este o marcă internaţională care lucrează permanent cu agenţii de social media din întreaga lume pentru a promova şi celebra reuşitele clubului, colaboratorilor săi şi partenerilor, la fel ca toate societăţile”, a menţionat gruparea pariziană, adăugând că nu a contractat niciodată o agenţie pentru a face rău cuiva.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.