Jucătorul american de golf Tiger Woods a anunţat luni încheierea colaborării dintre el şi brandul american Nike, un parteneriat care a durat timp de 27 de ani.
Nike a început să îl sponsorizeze pe Eldrick Tont Woods, numele real al lui Tiger Woods, în anul 1996, când acesta a devenit profesionist şi avea 20 de ani. Nike s-a bazat pe Tiger pentru a vinde produse destinate unei pieţi aproape inexistente pe atunci şi a produs pantofi, îmbrăcăminte, genţi crose şi mingi de golf, devenind un jucător important pe această piaţă, în timp ce Woods a declarat că a fost „norocos” pentru că a reuşit să formeze parteneriatul cu Nike la acea dată.
Tiger Woods a reuşit 15 victorii în turnee majore şi a primit de la Nike o sumă estimată la 500 de milioane de dolari. Ultimul său contract a fost semnat pe zece ani, în anul 2013, şi valora 200 de milioane de dolari.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Potrivit unei estimări AFP, divizia Nike Golf a generat în cei 27 de ani o cifră de afaceri de peste 10 miliarde de dolari, cu un vârf de 791 de milioane în anul 2013.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.