Ferrari va reveni în cea mai importantă clasă a cursei de 24 de ore de la Le Mans după 50 de ani.
Ferrari a dominat cursa de la Le Mans la începutul anilor 60, câştigând ultima dată în 1965 şi retrăgându-se din cea mai importantă categorie, în 1973.
Le Mans Hypercar înlocuieşte începând din acest an clasa Le Mans Prototype (LMP1), iar Ferrari plănuieşte să fie la starul ediţiei din 2023.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
"Ferrari anunţă începutul programului Le Mans Hypercar (LMH) care, din 2023, va alinia producătorul în noua clasă de top a Campionatului Mondial de Anduranţă FIA.
La cincizeci de ani de la ultima sa participare oficială la categoria premium a Campionatului Mondial de Maşini Sport, în 1973, Ferrari va intra în clasa Hypercar a Campionatului Mondial de Anduranţă FIA. Ferrari are un bilanţ respectabil în competiţia cu roţi acoperite, cu 24 de titluri mondiale (cel mai recent în 2017) şi 36 de victorii în cursa de 24 de ore de la Le Mans", a precizat Ferrari, într-un comunicat.
Pentru titlul absolut, Ferrari va concura cu constructori ca Toyota, Peugeot, Porsche şi Audi. Producătorul italian a fost reprezentat în ultimii ani în cursa de la Le Mans la categoria GT.
Până în 1973, Enzo Ferrari a menţinut un dublu program oficial, în F1 şi în anduranţă, înainte de a se dedica pe deplin Marelui Circ, din 1974. Ferrari este una dintre mărcile cu cele mai bune rezultate în cursele de anduranţă, câştigând Le Mans 24 Heures de nouă ori, între 1949 şi 1965.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.