Ministerul de Interne anunţă, vineri, noi măsuri pentru gestionarea activităţii de eliberare a paşapoartelor, iar programul este prelungit, în intervalul 8.20. De asemenea, se va lucra în weekend. Potrivit ultimelor date, până joi, s-a înregistrat o creştere de aproape 450% a cererilor depuse faţă de anul trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”S-a prelungit programul de lucru cu publicul, în intervalul orar 08.00-20.00 de luni până vineri, şi s-a decis desfăşurarea activităţii de lucru cu publicul şi în weekend, respectiv suplimentarea, până la capacitatea maximă, a staţiilor de preluare a cererilor, utilizate la nivelul  structurilor teritoriale de paşapoarte”, a transmis, vineri, MAI, într-un comunicat de presă.  

Sura citată a precizat că, în acest sfârşit de săptămână, atât la nivelul municipiului Bucureşti, cât şi în teritoriu, Serviciile Publice Comunitare de Paşapoarte vor desfăşura activităţi de lucru cu publicul (primiri cereri şi eliberări paşapoarte). 

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

”Menţionăm totodată faptul că, pentru zilele de weekend, au fost deja operaţionalizate programările online în mai multe judeţe din ţară. În acest moment, se întreprind măsuri pentru operaţionalizarea programărilor online şi pentru restul judeţelor, în vederea reducerii timpului de răspuns la solicitările primite din partea cetăţenilor”, se mai arată în comunicat.  

Pentru a asigura eliberarea paşapoartelor într-un termen cât mai scurt, a fost dispusă măsura relocării, în vederea soluţionării, a unei categorii de solicitări de la structurile de paşapoarte încărcate la cele cu un aflux mai mic (în perioada 03-11.03.2022 au fost relocate 5.371 cereri de la SPCP al mun. Bucureşti, Constanţa, Iaşi şi Suceava către SPCP Argeş, Buzău, Bistriţa-Năsăud, Călăraşi, Caraş-Severin, Covasna, Gorj, Harghita, Ialomiţa, Olt, Mehedinţi, Mureş, Teleorman şi Vrancea). 

”În data de 10.03.2022, termenul mediu la nivel naţional de eliberare a paşaportului simplu electronic a fost de 2,77 zile lucrătoare (totuşi la unele judeţe precum AR, BN, BV, CS, CJ, CV, MS, TM, PH termenul a fost de cca 3 zile lucrătoare din momentul înregistrării cererilor şi până la intrarea paşapoartelor simple electronice în gestiunea structurilor de paşapoarte)”, a mai transmis MAI. 

Sursa citată a precizat că, urmare a activităţii de mentenanţă din data de 09.03.2022, între orele 14:00 şi 15:00, a fost optimizată funcţionarea platformei, iar timpii de răspuns au fost considerabil îmbunătăţiţi. 

”Precizăm faptul că, în data de 10.03.2022 s-au efectuat 35.389 programări, pentru un număr de 60.381 de persoane (în scopul prezentării la ghişeu în următoarele 90 de zile). Reamintim faptul că, la nivelul municipiului Bucureşti, Direcţia Generală de Paşapoarte a delegat 20 de poliţişti pentru sprijinirea activităţii Serviciul Public Comunitar de Paşapoarte”, a mai transmis MAI.  

În prezent, în vederea personalizării paşapoartelor simple electronice, programul de lucru al Centrului Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice este de la ora 06.00 la ora 22.00, inclusiv în weekend. 

MAI anunţă că, în perioada 01-10.03.2022, numărul de programări efectuate a fost cu 125,82% mai mare faţă de luna februarie şi cu 330,09%mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.  

Numărul de cereri depuse, până în 10 martie, este cu  449,51 % mai mare decât perioada similară a anului trecut.  

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.