Numărul de locuinţe care ar putea fi livrate anul viitor în Bucureşti ar putea creşte cu 10%, de la circa 14.000 de unităţi locative care se estimează că vor fi livrate anul acesta, a declarat joi Viorel Mohorea, new homes sales manager la SVN România, la evenimentul de business „Oraşul meu – Acasă şi la birou”, organizat de Agenţia de presă News.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Trendul este unul ascendent, din punct de vedere număr de locuinţe livrate. Dacă pentru anul 2019 sunt estimate aproximativ 14.000 de locuinţe, pentru anul ce urmează previzionăm o creştere de 10% în acest sens. Iar polii noi de dezvoltare, pot să menţionez câteva zone, cum ar fi: Zona Expoziţiei, e o zonă care se dezvoltă atât la clădirile de birouri, cât şi din punct de vedere rezidenţial, care din ce în ce mai mult devin conexe, Zona Barbu Văcărescu - Aviaţiei - Pipera, Zona Bucureştii Noi - Jiului, dar şi Zona Bucur Obor”, a declarat joi Viorel Mohorea, new homes sales manager la SVN România la evenimentul de business „Oraşul meu – Acasă şi la birou”, organizat de Agenţia de presă News.ro.

El afirmă că în Bucureşti, potrivit unui studiu recent, peste 40% din locuinţe se află în proximitatea polurilor de dezvoltare birouri, lucru care ne arată că generaţia "millennials" (persoanele care în prezent au vârsta cuprinsă între 18 şi 34 ani, n.r.) îşi doreşte să locuiască aproape de locul de muncă, în zone cu o infrastructură dezvoltată şi bine pusă la punct, iar dezvoltatorii au înţeles acest lucru.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Nordul Capitalei a depăşit în premieră sudul în ceea ce priveşte numărul de unităţi locative livrate, afirmă Viorel Mohorea.

”Nevoia omului începe din ce în ce mai mult să îşi spună cuvântul şi un exemplu clar în aest sens este dat de segmentul de middle market, oameni cu venituri peste medie, care în premieră a depăşit cel de mass-market, aici vorbim de un procent de 52% pentru acest middle market faţă de aproximativ 48% pentru segmentul de mass market. Epoca 'Construieşte şi vei vinde' s-a terminat. Mă bucur să văd că există parteneri care au înţeles şi nu au construit doar apartamente, unele mai bine împărţite, altele mai prost împărţite, ci au construit un stil de viaţă. Business-ul lor a fost şi va fi axat pe nevoia clientului şi creionat de cumpărător, de omul care vrea să trăiască într-un mediu liniştit, curat şi unde să aibă tot ce îi trebuie”, a spus acesta.

Evenimentul „Oraşul meu – Acasă şi la birou” este organizat de Agenţia de presă News.ro, Team Innovation Media şi Agenţia de PR şi comunicare Plurivox şi are ca parteneri Ceetrus, SVN Romania, Genesis Property, Sema Parc, Cosmopolis. Partener instituţional este Departamentul de Dezvoltare Durabilă, Guvernul României şi partener media Profit.ro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.