Primăria Capitalei vrea să înfiinţeze un centru care să organizeze, pentru persoanele vârstnice care locuiesc în Bucureşti, activităţi precum spectacole de teatru, expoziţii, excursii, jocuri de societate, întâlniri cu oameni ai Bisercii şi profesionişti din diverse domenii, precum şi cursuri de limbi străine şi de utilizare a calculatorului, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a şedinţei de miercuri a Consiliului General al Municipiului Bucureşti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Ţinând cont de necesitatea dezvoltării continue a ofertei de servicii ale Municipiului Bucureşti oferite cetăţenilor, a promovării şi atragerii tuturor categoriilor de participanţi către o zonă de confort psihic şi intelectual, de optimizare a oportunităţilor pentru sănătate, participare şi securitate pentru a îmbunătăţi calitatea vieţii pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, s-a constatat necesitatea şi oportunitatea înfiinţării unei entităţi care să se adreseze exclusiv vârstei a treia”, se arată în expunerea de motive.

Potrivit proiectului de hotărâre, Centrul pentru Seniori al Municipiului Bucureşti ar urma să organizeze diverse activităţi pentru persoanele de vârsta a treia, precum spectacole de teatru, excursii, serbări, expoziţii, jocuri de societate, întâlniri şi sesiuni cu reprezentanţi ai Bisericii şi profesionişti din domenii precum ştiinţa, homeopatia sau cultura, pelerinaje, pictură, confecţionare hand-made, dans, gimnastică, dar şi cursuri de limbi străine şi de utilizare a calculatorului.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

De asemenea, prin intermediul centrului va fi promovat conceptul de „îmbătrânire activă”, urmând să fie implicaţi şi voluntari.

Sediul administrativ al Centrului pentru Seniori va fi în clădirea Primăriei Capitalei până la închirierea sau cumpărarea unui sediu care să ofere spaţiile necesare: sală cu scenă, săli pentru expoziţii, proiecte, work-shop-uri, spaţiu în exterior, pentru evenimentele outdoor şi camere pentru personal şi recuzită.

Organigrama noii instituţii va cuprinde 17 posturi, dintre care patru posturi de conducere, iar veniturile vor veni de la bugetul local, din donaţii şi sponsorizări.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.