Comisarii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au amendat cu peste 100.000 de lei operatorul aerian Bees Airlines SRL pentru că, în luna octombrie, a întârziat un zbor spre Hurghada, care era programat la ora 4, până la ora 22.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
”Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Ilfov a desfăşurat, pe data de 25 octombrie 2024, o verificare pe Aeroportul Internaţional «Henri Coandă», unde a constatat că operatorul de transport aerian Bees Airlines SRL a întârziat zborul spre Hurghada, Egipt, programat pentru ora 04:00, până la ora 22:00 a aceleiaşi zile. Controlul s-a extins şi în zilele următoare, pentru a se verifica felul în care compania a soluţionat situaţia pasagerilor afectaţi de întârziere”, au anunţat, marţi, reprezentanţii ANPC. 
 
În urma neregulilor constatate, comisarii au dat operatorului aerian amenzi în valoare de 102.000 de lei.
 
Abaterile de la legislaţia în domeniu constatate au fost: lipsa demersurilor de informare a pasagerilor, obligatoriu a fi asigurate de către operatorul aerian prin care să le fie precizate drepturile, în special cele cu privire la compensaţie şi asistenţă; lipsa informării scrise a fiecărui pasager referitoare la normele de comunicare şi asistenţă, în condiţiile în care organizatorul cursei charter a decis schimbarea operatorului aerian care argumentase drept cauză a întârzierii o defecţiune tehnică.
 
De asemenea, echipele de control au stabilit că nu au fost respectate nici termenele stabilite de soluţionare a reclamaţiilor consumatorilor.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.