Warner Music Group, unul dintre cele mai importante din lume, va reduce cu 10% din forţa sa de muncă, adică 600 de locuri de muncă, prin intermediul filialelor sale media, ca parte a unui plan de reducere a costurilor în valoare de 200 de milioane de dolari, a anunţat miercuri directorul său general.
Într-o notă adresată angajaţilor şi făcută publică, Robert Kyncl a dat asigurări că acest "plan are ca scop să elibereze fonduri pentru a reinvesti în muzică şi a accelera creşterea noastră în următorul deceniu" şi că "majoritatea acestor economii vor fi reinvestite".
"Planul include o reducere a forţei de muncă de aproximativ 10%, adică 600 de persoane, majoritatea în proprietăţile noastre media, în sediul central şi în diverse funcţii de sprijin", a adăugat el.
Grupul, unul dintre cei trei coloşi muzicali alături de Sony şi Universal, a precizat că a intrat în "negocieri exclusive pentru o posibilă vânzare a site-urilor de ştiri şi divertisment Uproxx şi HipHopDX".
Robert Kyncl a explicat, de asemenea, că a decis să "lichideze marca de podcast Interval Presents şi editorul de social media IMGN".
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.