Cântăreaţa şi actriţa americană Selena Gomez îşi va lansa propria linie de cosmetice, ea propunând clienţilor în special produse pentru îngrijirea părului, a pielii şi de machiaj.
Potrivit site-ului WWD, cântăreaţa şi-a înscris numele la Oficiul american de brevete şi mărci comerciale pe 11 iulie cu scopul de a dezvolta propria linie de produse de frumuseţe.
Ea va lansa parfumuri, produse de machiaj, de îngrijire a pielii, de păr, săpunuri, creme hidratante şi uleiuri esenţiale.
Artista a lansat în 2011, în colaborare cu marca Adrenalina, un parfum care-i poartă numele.
Ea merge pe urmele colegelor de scenă Rihanna, care deţine marca de succes Fenty Beauty, şi Lady Gaga, ale cărei produse Haus Laboratoires vor fi puse în vânzare de la toamnă.
Selena Gomez a devenit celebră încă din adolescenţă, când a jucat în perioada 2007-2012 în serialul ”Wizards of Waverly Place”, difuzat de Disney Channel. La sfârşitul lunii august 2016, a anunţat că îşi va lua o pauză în carieră pe termen nedefinit, pentru a-şi reveni după o perioadă dificilă, marcată de atacuri de panică şi depresie, ce ar putea fi efectele secundare ale maladiei lupus cu care a fost diagnosticată în 2014. Artista a anulat, de asemenea, jumătate din turneul ei ”Stars Dance”, în 2014, după acel diagnostic.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.