Muzicianul britanic Roger Waters a declarat la un recent eveniment pro-Julian Assange că a refuzat o ofertă importantă din partea Facebook pentru folosirea unei piese Pink Floyd într-o reclamă pentru Instagram.
El a precizat că Facebook a dorit să folosească piesa „Another Brick in the Wall, Part 2” (1979) pentru o reclamă a Instagram şi că a oferit „o sumă uriaşă de bani”, scrie Variety.
„Răspunsul este «Nici în ruptul capului»”, a spus el.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Waters a continuat: „Menţionez asta pentru că este o mişcare vicleană a lor de a prelua absolut totul. Nu vor fi parte din acest rahat, Zuckerberg”.
Artistul a prezentat o copie a cererii Facebook şi a citit: „Vrem să vă mulţumim pentru că luaţi în considerare acest proiect. Considerăm că sentimentul acestui cântec este încă răspândit şi atât de necesar azi, ceea ce demonstrează cât de atemporală este această lucrare”.
„Şi cu toate astea, ei vor să facă Facebook şi Instagram chiar mai mari şi mai puternice decât sunt deja”, a spus Waters, „pentru a putea continua să ne cenzureze pe noi toţi din această încăpere şi să împiedice ca această poveste despre Julian Assange să ajungă la publicul general ca publicul general să spună «Ce? Nu. Gata”.
Waters a adus în discuţie şi FaceMash, site creat de Mark Zuckerberg înainte de Facebook care permitea studenţilor să compare înfăţişarea femeilor din campus.
„Cum a ajuns nemernicul ăsta mic, care a început cu «Ea e drăguţă, îi dăm patru din cinci stele, ea e urâtă, îi dăm una», cum a dobândit vreo putere? Totuşi, iată-l, unul dintre cei mai puternici idioţi din lume”, a spus muzicianul.
Potrivit unui purtător de cuvânt al Facebook, Mark Zuckerberg nu a avut vreo legătură cu cererea pentru utilizarea cântecului Pink Floyd. Ea a fost trimisă de echipa de marketing a Instagram. Compania a precizat că reprezentanţii săi deseori contactează muzicieni pentru a face astfel de cereri şi că respectă decizia artiştilor.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.