"Squid Game", producţia sud-coreeană care a devenit cel mai popular serial Netflix, este pe cale să aducă platformei de streaming cel mai mare venit, potrivit unor estimări interne dezvăluite de Bloomberg.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Netflix a plătit 21,4 milioane de dolari pentru nouă epidoade, care au avut premiera acum patru săptămâni, şi compania estimează "Squid Game" că va genera venituri de 40 de ori mai mari - o estimare de 891 de milioane de dolari - în ceea ce ar însemna "valoarea impactului", potrivit Bloomberg care citează date interne confidenţiale. 

Netflix nu a comentat informaţia. Potrivit Bloomberg, un avocat al companiei a declarat că ar fi „inadecvat” ca Bloomberg să publice datele confidenţiale conţinute în documente, scrie Variety.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Vineri, Netflix a concediat un angajat pentru că a dezvăluit "informaţii comerciale sensibile" despre spectacolul special al umoristului Dave Chappelle în afara companiei, potrivit unei informaţii a Bloomberg, încălcând politica companiei. Datele includeau sume referitoare la stand-ul-ul special "The Closer" al lui Dave Chappelle, care a stârnit controverse atât în interior, cât şi în afara Netflix, în legătură cu materialul considerat transfobic al actorului. 

În 23 de zile din 17 septembrie de la debutul "Squid Game", 132 de milioane de conturi Netflix au urmărit cel puţin 2 minute din serial, potrivit datelor Bloomberg. Aproape 89% dintre acestea au urmărit cel puţin 75 de minute şi 66% dintre ele - sau 87 de milioane - au văzut întregul serial în primele 23 de zile de la lansare. 

În "Squid Game", a cărui acţiune se desfăşoară în zilele noastre, în Coreea de Sud, 456 de concurenţi se implică într-o competiţie mortală de origine misterioasă, într-o serie de jocuri pentru copii pentru şansa de a câştiga aproximativ 38,5 milioane de dolari în premii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.