"Inside Out 2", producţia studioului Disney, a depăşit "Frozen II", devenind filmul de animaţie cu cele mai mari încasări din istorie, potrivit Variety.
După şase săptămâni de la lansare, "Inside Out 2" a generat 601 milioane de dolari pe plan intern şi 861 de milioane de dolari pe plan internaţional, ajungând la o valoare globală de 1,46 miliarde de dolari.
"Frozen II" a avut încasări mai mari faţă de filmul original de mare succes din 2013 şi a colectat suma impresionantă de 1,45 miliarde de dolari în timpul rulării sale în cinematografe în 2019.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
În ceea ce priveşte vânzările globale de bilete, "Inside Out 2" tocmai a depăşit "Barbie" (1,446 miliarde de dolari) ca al 13-lea cel mai profitabil film din toate timpurile. Printre numeroasele sale recorduri, sequel-ul Pixar a reuşit, în 19 zile, să depăşească pragul de 1 miliard de dolari. De asemenea, este filmul cu cele mai mari încasări din 2024 până în prezent şi singurul din acest an care a intrat în clubul miliardarilor.
Primul "Inside Out" a triumfat cu 858 de milioane de dolari la nivel global, dar continuarea a reuşit să depăşească aceste vânzări de bilete în doar câteva săptămâni.
Filmul "Inside Out 2", a cărui producţie a costat 200 de milioane de dolari, a scos, de asemenea, Pixar din impasul de la box office. Criticii şi publicul au fost încântaţi de această continuare, astfel încât comentariile pozitive au fost un avantaj pentru vânzarea biletelor. La aproape un deceniu de la filmul original, "Inside Out 2" revine la adolescenta Riley, ale cărei emoţii familiare - Bucuria (Amy Poehler), Tristeţea (Phyllis Smith) şi Furia (Lewis Black) - erau la putere. Pe măsură ce se îndreaptă spre tabăra de vară, însă, apar o emoţii noi, precum Anxietatea (Maya Hawke), Invidia (Ayo Edebiri), Ruşinea (Paul Walter Hauser) şi Nostalgia (June Squibb).
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.