Grupul american de rock industrial Nine Inch Nails va vinde toate biletele din turneul nord-american la ghişee pentru a evita abuzurile pe internet şi la cei care le revând, informează AFP.
Anunţul corespunde cu lansarea unui mini-album format din şase piese, intitulat "Bad Witch".
O "cantitate limitată" de locuri va fi pusă la dispoziţie fanilor pe internet la o dată ulterioară, încă neprecizată, dar biletele din turneul nord-american intitulat "Cold and Black and Infinite" nu vor putea fi cumpărate decât la ghişee.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
"Promisiunea unei lumi mai bune prin calculatoare şi conexiunea online este un eşec", a scris grupul într-un mesaj publicat pe site-ul oficial, "în special când este vorba despre bilete" de spectacol.
"Toată lumea în acest proces este penibilă şi toată lumea pierde, în afară de infractori", adaugă Nine Inch Nails, care sărbătoresc anul acesta 30 de ani de existenţă.
Muzicienii explică: "Am decis să încercăm ceva diferit care va fi fără îndoială la fel de penibil".
Turneul include 26 de date de spectacol din septembrie până în decembrie în săli precum Radio City Music Hall (6.000 de locuri) din New York sau la Palladium din Los Angeles (puţin sub 4.000 de locuri).
Nine Inch Nails vor împărţi afişul cu grupul scoţian de rock alternativ Jesus and Mary Chain.
De mai mulţi ani, sistemul de vânzări de bilete pe internet este dovada revânzătorilor, care folosesc software, "roboţii", pentru a cumpăra instantaneu cele mai multe locuri pentru cei mai solicitanţi spectatori. Ei repun pe o piaţă secundară aceste bilete la preţuri care pot depăşi de zeci de ori preţul original.
Pentru spectacolul său de pe Broadway, început în octombrie, Bruce Springsteen a colaborat cu gigantul din industrie Ticketmaster pentru a-i evita pe revânzători folosind un dispozitiv special al "fanilor verificaţi".
În ceea ce îi priveşte pe producătorii versiunii newyorkeze a spectacolului de teatru "Harry Potter ans the Cursed Child" de pe Broadway, ei au introdus un filtru prin care fiecare persoană interesată de un bilet se înregistra.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.