Filmul „Glass Onion”, cu Daniel Craig şi Edward Norton în rolurile principale, a înregistrat 82,1 milioane de ore de vizualizări pe Netflix în weekendul de Crăciun, potrivit Variety.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

După cum era de aşteptat, „Glass Onion: A Knives Out Mystery” şi-a asigurat poziţia de lider în clasamentul săptămânal al filmelor Netflix în weekendul său de lansare pe platforma de streaming.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

O continuare a filmului „Knives Out” din 2019 al lui Rian Johnson, „Glass Onion” a fost vizionat timp de 82,1 milioane de ore în perioada 19-25 decembrie, timp în care a fost disponibil doar în ultimele trei zile. După estimarea Netflix, împărţind orele de vizionare la durata de 2,3 ore a filmului, aceasta înseamnă că 35 de milioane de gospodării au fost conectate.

Filmul a ajuns pe Netflix după o lansare limitată în cinematografe, care a început pe 23 noiembrie, cu exact o lună înainte de debutul său în streaming. Franciza „Knives Out” a marcat o investiţie majoră pentru Netflix, care în 2021 a plătit 450 de milioane de dolari pentru drepturile la două continuări, plus alte 40 de milioane de dolari pentru a produce „Glass Onion”, primul dintre ele. Rămâne de văzut dacă gigantul va obţine sau nu o rentabilitate solidă a investiţiei sale.

82,1 milioane de ore vizionate plasează „Glass Onion” la mică distanţă în spatele lansării filmului „The Unforgivable” din 2021 (85,9 milioane de vizualizări). Filmul cu Sandra Bullock se află pe locul 8. „The Irishman” şi „The Kissing Booth 2” se află pe locurile 9, respectiv 10, dar ambele au avut premiera înainte ca Netflix să înceapă să lanseze date de streaming săptămânal, aşa că informaţiile despre weekendurile lor de deschidere nu sunt disponibile.

Top 10 Netflix pentru săptămâna 19-25 decembrie include şi debutul sezonului 3 al serialului „Emily in Paris” cu 117,6 milioane de ore vizionate în primele cinci zile de disponibilitate, ajungând pe locul 2 în topul serialelor în limba engleză. Filmul cu Lily Collins este o producţie importantă pentru Netflix, sezonul precedent a rămas cinci săptămâni în Top 10, deşi sezonul 3 îl depăşeşte deja cu 10 milioane de ore de vizionare, mai mult decât a a avut sezonul 2 la debut. De asemenea, notabil este faptul că sezonul 1 „Emily in Paris” a apărut pe locul 10 săptămâna aceasta, cu 11,5 milioane de ore în timp ce fanii revăd sau descoperă seria pentru prima dată.

Sezonul 3 din „Emily in Paris” a fost învins doar de „Wednesday”. Cu 118,5 milioane de ore vizionate din 19 decembrie până în 25 decembrie, serialul regizat de Tim Burton se află acum în a cincea săptămână consecutiv nr. 1 pe Netflix.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.