Disney a anunţat că va închide "cel puţin 60" dintre magazinele sale din America de Nord anul acesta pentru a se concentra pe vânzarea online, informează AFP.
Aceste închideri nu vor reprezenta prima etapă, numărul unu mondial în divertisment subliniind într-un comunicat că va "reduce semnificativ punctele de vânzare fizice" pentru a dezvolta comerţul online.
"Comportamentul consumatorilor s-a îndreptat către vânzările pe internet şi paralel, pandemia a modificat ceea ce consumatorii aşteaptă de la distribuitor", a declarat într-un comunicat Stephanie Young, responsabilă cu produsele de consum, jocuri şi cu editura pentru Disney.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Compania speră să dezvolte anul viitor platforma sa de vânzări "shopDisney" şi integrarea acestuia din urmă cu aplicaţii mobile dedicate parcurilor sale tematice şi cu prezenţa sa pe reţelele sociale.
Aceste modificări vor fi însoţite de crearea de noi produse ale diferitelor mărci deţinute de Disney (haine pentru adulţi, produse pentru casă şi altele derivate), adaugă comunicatul.
Grupul nu precizează unde vor fi site-urile în cauză, nici numărul reducerilor de locuri de muncă pe care le vor provoca aceste închideri.
În lume sunt în jur de 300 magazine Disney.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.