Bruce Willis, care a pus capăt carierei sale de actor în martie după ce a anunţat că suferă de afazie, o maladie ce afectează capacităţile cognitive, a devenit primul star de la Hollywood care autorizează crearea unei dubluri digitale pentru a fi folosită în filmele sale, anunţă The Telegraph.
Willis a încredinţat imaginea sa societăţii americane Deepcake. Anul trecut, el şi-a dat acordul pentru folosirea imaginii sale în mai multe reclame ruseşti.
Datorită tehnologiei "deepfake", inegalabilul interpret al lui John McLane "juca" în rusă într-o reclamă realizată pentru gigantul telecom MegaFon.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
"Îmi place cât de exact a fost interpretat personajul meu", a spus Bruce Willis. "Pentru mine este o oportunitate grozavă de a mă întoarce în trecut". El adaugă: "Cu noile tehnologii, chiar dacă sunt pe alt continent, pot lucra şi pot lua parte la filmări. Este o experienţă nouă şi interesantă. Mulţumesc întregii echipe".
Bruce Willis, în vârstă de 67 de ani, a jucat în peste 70 de filme, majoritatea de acţiune. De asemenea, a filmat de trei ori cu M. Night Shyamalan, care i-a oferit două dintre cele mai cunoscute roluri ale sale în "Sixth Sense" şi "Unbreakable".
Hollywood-ul este din ce în ce mai interesat de "deepfake". Lucasfilm a angajat recent un YouTuber specializat în această tehnologie care s-a remarcat datorită unui videoclip în care a îmbunătăţit un efect special de întinerire a lui Mark Hamill alias Luke Skywalker în serialul "The Mandalorian".
Săptămâna trecută, James Earl Jones, vocea istorică a lui Darth Vader, a anunţat că renunţă la interpretarea personajului. Actorul în vârstă de 91 de ani a încredinţat arhivele sonore ale vocii sale lui Disney şi Lucasfilm pentru ca faimosul răufăcător din saga "Star Wars" să-şi poată continua aventurile fără el.
Actorul a lucrat anterior la seria "Obi-Wan Kenobi" cu un specialist în voce sintetică, care şi-a folosit arhiva de sunet şi software-ul de inteligenţă artificială pentru a întineri vocea actorului şi pentru a o face să sune ca acum 45 de ani.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.