VTEX, furnizor global al unei platformei unificate de comerţ pentru companii, a anunţat, joi, că extinde numărul de clienţi din România şi adăugă în portofoliu retailerul de bijuterii, accesorii fashion şi decoraţiuni Meli Melo, al şaselea client pe piaţa din România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Noul website al Meli Melo, ce încorporează platforma unificată de ecommerce VTEX, va deveni operaţional la începutul lunii septembrie.

”Prezenţa platformei VTEX în centrul activităţii comerciale online a Meli Melo va permite accelerarea extinderii internaţionale a retailerului şi va oferi clienţilor o experienţă online îmbunătăţită”, se arată în comunicat.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Folosind platforma VTEX, Meli Melo va avea resurse pentru lansarea de site-uri web proprii în mai multe ţări, în doar câteva zile, fără niciun efort în ceea ce priveşte componenta de IT, potrivit companiei.

”În ultimii 3 ani, la VTEX, am investit milioane de dolari în ceea ce noi numim modulul de internaţionalizare: multicurrency, multicatalog, transport global etc. În urmă cu două luni, am încorporat o nouă caracteristică în platformă, ce permite traducerea întregului catalog de produse în orice limbă, iar acest lucru le oferă companiilor un avantaj semnificativ”, spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX.

Strategia VTEX vizează atingerea unui număr de 8 clienţi până la finalul acestui an şi 15 până la sfârşitului anului viitor. Investiţiile VTEX pe piaţa din România vor depăşi 200.000 de euro anul acesta, iar, în următorii doi ani, compania planifică să dubleze din nou investiţiile.

”Obiectivele cu noua platformă sunt îndrăzneţe, iar noi ne-am dorit o platformă flexibilă care să ruleze foarte bine pe piaţa România şi care să ne permită dezvoltarea internaţională. Această platformă va fi integrată pentru a deservi mai multe ţări, urmând să o lansăm în România la începutul lunii septembrie şi în alte ţări începând cu ultima parte a anului”, spune Alina Mitrică, B2B şi ecommerce manager la Meli Melo.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.