Reprezentanţii producătorul auto Volkswagen şi-au exprimat regretul, într-o postare publicată miercuri pe pagina oficială de Facebook a companiei, cu privire la prezentarea de luni din cadrul conferintei anuale în care România a fost exclusă de pe harta europeană a maşinilor electrice.
Utilizatorii din România (şi nu numai) au văzut că din harta Europei prezentată la un moment dat directorul general,Herbert Diess, lipseau România, dar şi Norvegia şi Islanda.
“S-a produs o eroare şi regretăm acest lucru. România este, desigur, o parte importantă a întregului plan de mobilitate electrică al lui Volkswagen în Europa şi ar fi trebuit să apară pe harta pe parcursul Power Day”, au declarat, miercuri, reprezentanţii producătorului auto într-o postare pe Facebook cu privire la eroarea apărută pe parcursul Conferintei Power Day ce a avut loc pe 15 martie.
În postare mai arată că harta a fost actualizată.
“Orice autovehicul electric din România poate fi încărcat la cele 46 de puncte proprii de încărcare MOON şi, în viitorul apropiat, la cele 269 de puncte de încărcare publice Renovatio, partenerii noştri pentru mobilitate electrică, prin aplicatia We Charge”, se mai arată în postare.
Acţiunile Volkswagen au urcat marţi cu peste 9%, ridicând capitalizarea bursieră a grupului german la aproape 150 de miliarde de dolari, după ce al doilea mare producător de vehicule din lume a oferit mai multe detalii privind extinderea pe segmentul automobilelor electrice, transmite Reuters.
La o zi după ce a prezentat planuri de a construi şase fabrici de celule de baterii în Europa, compania germană a anunţat că vrea să crească de peste două ori livrările de vehicule electrice în acest an.
În cadrul conferinţei anuale a grupului, VW şi-a reiterat încrederea că reducerea costurilor va ajuta la creşterea marjei de profit în următorii ani.
"Performanţa noastră bună din 2020, un an dominat de criză, ne va impulsiona să accelerăm transformarea noastră", a declarat directorul general Herbert Diess într-un comunicat.
Volkswagen, care a livrat anul trecut 422.100 de vehicule electrice, a mai spus că va aplica un model standardizat de platformă, introdus pentru producţia de vehicule cu ani în urmă, pentru software, baterii şi încărcare.
Grupul are aproximativ 670.000 de angajaţi la nivel global.
Urmărește-ne și pe Google News
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.