Americanii în căutare de reduceri au achiziţionat mai multe cărţi Pokemon, televizoare şi friteuze ca niciodată, de Cyber Monday, împingând vânzările online din SUA la un nivel istoric de 11,3 miliarde de dolari, potrivit datelor Adobe Analytics, transmite Reuters.
Vânzările, neajustate pentru inflaţie, au crescut cu 5,8% faţă de un an în urmă, conform datelor Adobe Analytics, care măsoară performanţa comerţului electronic prin analizarea achiziţiilor la 85% din primii 100 de retaileri pe internet din Statele Unite.
În timp ce comercianţii cu amănuntul au început promoţii şi oferte de reducere încă din octombrie pentru a induce mai multe vânzări, se pare că americaniii obosiţi de inflaţie şi-au amânat în mare măsură cumpărăturile de sărbători până în weekendul de Black Friday şi Cyber Monday, în speranţa de a găsi cele mai bune oferte.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Retailerii majori, între care Target, Macy's şi Best Buy au semnalat revenirea la modelele de cumpărături pre-pandemie în timpul evenimentelor tradiţionale de cumpărături de o singură zi.
Jucăriile au fost cele mai populare produse în Cyber Monday, vânzările lor online au crescut de aproape opt ori comparativ cu o zi medie din octombrie 2022, potrivit raportului Adobe Analytics.
Vânzările de produse electronice au crescut de aproximativ cinci ori, în timp ce articolele sportive, electrocasnicele şi cărţile au înregistrat şi ele creşteri de peste 400%.
Cărţile Pokemon, Hot Wheels, PlayStation 5, televizoarele inteligente şi Apple AirPod-urile au fost printre cele mai vândute produse.
Aproximativ 196,7 milioane de cumpărători au făcut achiziţii în perioada de vacanţă de cinci zile, de la Ziua Recunoştinţei până la Cyber Monday, a anunţat marţi Federaţia Naţională de Retail.
Shopify din Canada a declarat că comercianţii săi au înregistrat vânzări de 7,5 miliarde de dolari la nivel global, de Black Friday până în Cyber Monday.
Cu toate acestea, unii experţi nu erau convinşi că o Cyber Monday strălucitoare este un semn că inflaţia îşi reduce presiunea asupra încrederii consumatorilor.
”Cumpărăturile online reprezintă în continuare doar aproximativ 15% din totalul vânzărilor cu amănuntul. Aşa că nu este neapărat un indicator excelent al stării de sănătate a economiei în ansamblu”, a spus Dan North, economist senior la asiguratorul global de credite Allianz Trade North America.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.