Used Products România, firmă specializată în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de lei în 2020, cu 70% mai mult decât nivelul raportat în anul precedent, a anunţat compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Filiala locală a retailerului olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de lei în 2020, cu 70% mai mult decât nivelul raportat în anul precedent, în ciuda faptului că pandemia a avut un impact negativ asupra evoluţiei multor companii, a anunţat firma.

”În anul 2020, pe cât de neaşteptat pare, evoluţia magazinului a fost ascendentă. Desigur, ca orice alt business, am avut perioade în care lucrurile au decurs mai greu, însă am încercat să ne concentrăm asupra părţilor care ne avantajau şi să îmbunătăţim serviciile noastre online”, a declarat directorul Used Products din România, Norbert Kun.

Prima franciză Used Products din România a fost  deschisă de către antreprenorul clujean Alexandru Săsărman la Cluj-Napoca, în urma unei investiţii de peste 100.000 de euro.

La începutul crizei sanitare, din motive de siguranţă, Norbert Kun  a decis – aşa cum s-a întâmplat în cazul majorităţii investitorilor din retailul tradiţional - să restricţioneze accesul clienţilor în magazinul fizic. Astfel că, singura modalitate prin care s-a putut interacţiona cu clienţii Used Products România a fost în format online, ceea ce a avut ca efect şi îmbunătăţirea serviciilor pentru acest segment.

Ca parte a strategiei de dezvoltare pe termen mediu şi lung, retailerul olandez - care are în jur de 60 de magazine în cinci ţări (Olanda, Belgia, Spania, România şi Germania) - plănuieşte să se extindă pe piaţa românească în sistem de franciză, prin diverse parteneriate în oraşe mari precum Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Iaşi, Sibiu, Oradea sau Arad.

Used Products România este filiala locală a retailerului olandez Used Products. Compania a fost fondată în anul 1997 în oraşul Alkmaar din Olanda. Expansiunea la nivel internaţional a avut în prim-plan francizarea, iar în reţeaua de magazine a retailerului sunt comercializate atât produse noi, cât şi produse pre-folosite. Clienţii companiei pot cumpăra, vinde şi face schimburi de produse - de la telefoane şi laptopuri, până la ceasuri, biciclete şi jocuri&console, atât online, cât şi offline, în magazinele fizice.
 
 
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.