Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piaţa berii din România, a finalizat o investiţie de 22 milioane euro în extinderea capacităţii fabricii de producţie din Braşov şi Timişoara, a declarat, pentru News.ro, un director în cadrul companiei, Robert Uzuna.
"Relevanţa acestor investiţii este cu atât mai mare cu cât Asahi (Grupul japonez care a cumpărat în 2017 Ursus Breweries) a decis ca prima ţară în care investeşte este România, la doi ani după achiziţia fostelor acţiuni SABMiller în Europa", a precizat Robert Uzuna.
Investiţia a durat un an de zile, spune acesta.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
"Capacitatea de producţie a crescut în linie cu nevoia pieţei. Ursus a crescut în ultima perioadă peste media pieţei. Una din trei beri consumată în România provine din portofoliul nostru", a adăugat el.
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar şi marca de cidru Kingswood.
De asemenea, compania a inaugurat sâmbătă primul loc de relaxare din ţară în Braşov, oraşul de origine al brandului Ciucaş şi locul de inspiraţie pentru Poiana Ciucaş.
Programul de reamenajare iniţiat de Ciucaş va include în acest an cinci locuri de relaxare în 4 judeţe din ţară, iar după Braşov va continua în: Prahova (Valea Doftanei), Iaşi (C.A.Rosetti) şi Galaţi (Gârboavele).
Compania nu precizează care este valoarea totală a investiţiei.
Lacul Noua şi Pietrele lui Solomon sunt cele două zone de relaxare din Braşov pe care Ciucaş a ales să le reamenajeze, oferindu-le braşovenilor şi turiştilor locuri de picnic complet dotate şi utilate pentru momentele lor de relaxare în natură.
"Ştim cât de importante sunt momentele de relaxare în viaţa fiecăruia dintre noi. Iar atunci când ţi se face dor de o ieşire în natură îţi doreşti să te poţi relaxa în locuri amenajate şi curate. Este în natura Ciucaş să protejeze natura şi, pornind de la aceste dorinţe ale românilor am căutat, în alte 4 judeţe din ţară, zonele preferate de relaxare în natură şi am început să le înfrumuseţăm, făcând din acest lucru una dintre misiunile noastre", a spus Andrei Mihăilă-Crăciun, Senior Brand Manager Ciucaş.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.