Publisherii vor putea activa, începând de luna viitoare, o nouă formă de monetizare a conţinutul postat pe Twitter - un fel taxă de pe click, ca alternativă la abonamentele lunare.
Elon Musk a anunţat că publisherii vor putea taxa punctual accesul la conţinutul pe care-l postează pe Twitter, prin intermediul unei noi forme de monetizare pe care platforma o va lansa curând.
Practic, o publicaţie poate stabili un paywall strict pentru o anumită postare şi să ceară o anumită sumă de bani de la utilizatorii care vor să aibă acces la aceasta.
Pe undeva, această formă de plată reprezintă o alternativă la Subscripţii (fosta Super Follows), unde utilizatorul plăteşte un abonament lunar, care-i facilitează accesul la toate postările unui anumit publisher.
Viitoarea formă de monetizare va permite utilizatorilor care nu sunt dispuşi să plătească un abonament lunar să cumpere punctual accesul la o anumită postare.
Dincolo de faptul ca va fi lansată cândva în luna mai, deocamdată nu se cunosc alte informaţii despre viitoarea formă de monetizare - nu se ştie, de exemplu, cât va fi comisionul pe care-l va opri Twitter din aceste plăţi.
Twitter opreşte 10% din Subscripţii, dar asta după primul an. Este posibil ca acelaşi comision să fie aplicat şi pentru plăţile individuale, care reprezintă o noua facilitate prin care platforma socială încearcă să se redreseze financiar.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.