Magazinul online evoMAG estimează vânzări de 25 milioane euro în acest an, în creştere cu 20% faţă de cele de anul trecut, a declarat pentru News.ro Mihai Pătraşcu, directorul general al magazinului online evoMAG, care apreciază că anul acesta ritmul de creştere al comerţului online în general va accelera.
"Ne dorim să ţinem pasul cu comerţul online şi să fim un jucător important în această categorie. În continuare, comerţul online este în trend şi va creşte şi în anii viitori. Şi anul acesta, ca şi anul trecut, noi ne-am setat ca obiectiv să avem o creştere de cel puţin 20% a business-ului, de la 21 milioane euro anul trecut. Anul acesta estimăm că o să atingem 25 milioane euro, adăugând categorii noi precum cea de vehicule electrice", a declarat Mihai Pătraşcu, directorul general al evoMAG.
El spune că şi investiţiile vor creşte în acelaşi ritm.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Mihai Pătraşcu precizează că anul trecut a fost un trend privind comercializarea trotinetelor electrice şi a altora din categoria de mobilitate urbană, în plus, a adus mai multe produse în gamă şi a avut mai multe colaborări cu producători.
Alte categorii care înregistrează creşteri în vânzări sunt electrocasnicele, smartphone-urile şi televizoarele, menţionează Pătraşcu.
Despre comerţul online spune că este o piaţă care creşte zi de zi, dar nu are o estimare exactă a valorii acesteia.
"Comerţul online creşte într-un anumit ritm, ei bine, ritmul acela va accelera şi mai mult", adaugă el.
Compania va face şi angajări.
"Avem 65 de angajaţi în prezent. Noi estimăm că vom atinge 75-80 de salariaţi până la sfârşitul anului. În principiu, perioada cea mai încărcată este în trimestrul IV al anului şi atunci avem nevoie de mai mult personal şi ne mărim echipa", a subliniat el.
Potrivit unui sondaj publicat zilele trecute de companie, cererea mare şi în continuă creştere pentru trotinetele electrice a făcut ca acestea să fie produsele cu cea mai mare ascensiune a vânzărilor în ultimul an, astfel că doi din zece români vor să achiziţioneze o trotinetă electrică până la finalul anului.
"Circa 20% dintre români intenţionează că cumpere o trotinetă electrică până la finalul acestui an, potrivit unui sondaj realizat în mediul online la solicitarea evoMAG.
Decizia de cumpărare vine pe fondul utilităţii mari a produsului şi ca răspuns la traficul aglomerat din marile oraşe din România, arată sondajul.
Bugetul alocat de români pentru achiziţia unei trotinete electrice este în creştere, consumatorii fiind dispuşi să cheltuiască, în medie, 2.000 de lei, potrivit datelor evoMAG.
În prezent, evoMAG listează 150 de modele de trotinete electrice de la 30 de producători, cu preţuri ce variază între 1.000 de lei şi 12.000 de lei.
Trotinetele electrice au fost introduse în portofoliu începând cu jumătatea anului trecut, alături de biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice şi monocicluri electrice, inaugurând practic categoria de „vehicule electrice”.
evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.