Retailerul online de fashion Answear a anunţat, marţi, că a a înregistrat o creştere de 60% a vânzărilor generate prin email marketing, în primele 6 luni de la implementarea soluţiei ExpertSender, furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Acest lucru reprezintă o creştere cu până la 4,5% din totalul vânzărilor retailerului.

”Odată ce am decis să schimbăm focusul de la a fi un business de tip customer-acquisition, la un retailer preocupat să îşi păstreze şi fidelizeze clienţii, am căutat o soluţie să construim loialitate şi să creştem numărul de achiziţii repetate”, spune Raluca Radu, Country Manager Answear România.

ExpertSender este furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce şi retail şi a intrat pe piaţa din România la începutul acestui an, ca parte din strategia de extindere internaţională. Soluţia a importat date comportamentale şi tranzacţionale ale clienţilor, astfel încât să le poată trimite ulterior mesaje automate, la un anumit moment şi într-un anumit mod.

Datele analizate variază de la obiceiurile de shopping ale clienţilor, până la frecvenţa achiziţiilor, valoarea medie a comenzii, activitatea în site, dispozitivele utilizare şi soldul punctelor din programul de loialitate al retailerului. Începând cu luna ianuarie, Answear a folosit datele obţinute în campanii personalizate, pentru a stimula achiziţiile repetate în rândul clienţilor săi. Compania estimează că, până la sfârşitul anului, vânzările din automatizarea proceselor de marketing prin email se vor dubla.

”Fiecare achiziţie este importantă, însă, pentru un retailer, acei clienţi care fac cumpărături multiple sunt mai valoroşi decât cei care fac achiziţii unice. De aceea, fidelizarea clienţilor pe termen lung este esenţială, iar comunicarea cu aceştia ar trebui să fie personalizată încă de la început”, spune Dominik Krzeslak, Director Channel Partner la ExpertSender.

Când numărul de tranzacţii pe client se măreşte, probabilitatea comenzilor repetate creşte foarte mult, potrivit RJ Metric, companie ce furnizează software de business intelligence pentru a ajuta magazinele online să ia decizii mai bune pe baza datelor pe care le generează. Astfel, după 2 achiziţii consecutive făcute de un client, probabilitatea ca acesta să facă încă o achiziţie creşte până la 32%, iar după 10 achiziţii, probabilitatea comenzilor repetate ajunge la 83%.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.