Renault Group a anunţat o creştere a vânzărilor cu 6,7% în prima jumătate a anului, ceea ce plasează compania pe locul trei la nivel european.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
”Datorită unei strategii inspirate la nivel european, care a antrenat o creştere a vânzărilor de + 6,7%, Renault Group continuă să înregistreze o evoluţie favorabilă a volumelor comercializate în prima jumătate a anului 2024, acestea ridicându-se la 1.154.700 vehicule (+ 1,9% faţă de perioada similară a anului trecut). Renault Group îşi confirmă locul al treilea la nivel european: vânzările sale au progresat cu 6,7%, până la 847.623 vehicule, pe o piaţă în creştere cu 5,5%”, a anunţat Renault Group, joi, printr-un comunicat de presă. 
Compania a menţionat că marca Renault a înregistrat o creştere peste cea a pieţei, ajungând la 535.238 vehicule vândute (+ 8,2%, pe o piaţă în creştere cu 5,5%). 
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum
”Renault îşi confirmă astfel locul 3 la nivel european şi locul 1 pe piaţa din Franţa (autoturisme + vehicule utilitare). Creşterea vânzărilor de autoturisme (VP) se bazează în principal pe performanţa înregistrată de modelele E-Tech full hybrid (+45% vs S1 2023). Pe piaţa vehiculelor utilitare, Renault este din nou lider , cu 171.202 vehiculele vândute (+19,2% vs S1 2023). Marca Dacia a înregistrat, la rândul său, o creştere a vânzărilor de 4,0% vs S1 2023, până la 309.816 unităţi şi rămâne în top 10 al mărcilor cele mai vândute din Europa. Sandero este modelul cel mai vândut pe toate canalele de vânzare. Marca Alpine a înregistrat o creştere a vânzărilor de 47,7% (vs S1 2023), până la 2.569 unităţi, în special ca urmare a succesului versiunii A110 R Turini”, a mai transmis sursa citată. 
Renault Group a menţionat că procentul vânzărilor către persoane fizice pe principalele cinci pieţe din Europa reprezintă aproape 62% din vânzări, ceea ce echivalează cu peste 20 de puncte procentuale peste media pieţei. Patru modele ale Renault Group figurează în top 10 al celor mai vândute vehicule către clienţii particulari din Europa. 
De asemenea, în segmentul C şi în cele superioare, în principal în segmentele C-SUV şi D-SUV (+10%), marca Renault înregistrează o creştere semnificativă, susţinută în principal de modelele Austral şi Espace,  solicitate de clienţi mai ales în versiunile superioare ale gamei.
”Vehiculele electrificate reprezintă 29,6% din vânzările totale ale Renault Group (+4,3% vs S1 2023).  Această performanţă se explică prin succesul motoarelor hibride, ale căror vânzări au crescut semnificativ (+59,6% faţă de primul semestru al anului 2023). Aproape jumătate din totalul autoturismelor vândute de marca Renault sunt electrificate, aceasta datorându-se succesului motorizărilor hibride. Pe piaţa autoturismelor hibride, Renault ocupă locul al doilea în Europa, modelele Clio, Austral şi Captur figurând în Top 10 la nivel de continent”, a mai anunţat Renault Group.
Reprezentanţii companiei au mai subliniat că vehiculele 100% electrice reprezintă aproape 12% din vânzările mărcii Renault, acest procent urmând să crească în semestrul al doilea ca urmare a lansării modelelor Scenic E-Tech electric şi Renault 5 E-Tech electric. 
Totodată, aproape 10% din vânzările mărcii Dacia sunt electrificate, în special ca urmare a succesului variantei Jogger Hybrid 140.
Renault Group a mai menţionat că Alpine a lansat ofensiva în domeniul modelelor electrice cu modelul A290, primul său model sportiv 100 % electric. Deschiderea comenzilor este prevăzută pentru această vară.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.