Raport de sustenabilitate Coca Cola România - Ţintele companiei includ: utilizarea în proporţie de 100% de energie electrică din surse regenerabile, creşterea gradului de utilizare a PET-ului reciclat şi înlocuirea frigiderelor cu unele mai eficiente energetic
Raport de sustenabilitate Coca Cola România - Ţintele companiei includ: utilizarea în proporţie de 100% de energie electrică din surse regenerabile, creşterea gradului de utilizare a PET-ului reciclat şi înlocuirea frigiderelor cu unele mai eficiente energetic
Coca-Cola HBC România anunţă în raportul de sustenabilitate făcut public miercuri că foloseşte PET reciclat pentru 20% din totalul portofoliului îmbuteliat în PET, a redus consumul de apă, a investit în eficientizarea consumului de energie, iar activitatea companiei care are peste 1400 de angajaţi în cele trei fabrici din România susţine business-urile autohtone, 85% dintre furnizori fiind companii locale.
„În 2021, Grupul Coca-Cola HBC şi-a asumat angajamentul NetZeroby40, care presupune reducerea emisiilor pe întregul lanţ valoric până la zero net, până în 2040. În România, iniţiativele implementate pentru a îndeplini această ţintă includ: utilizarea în proporţie de 100% de energie electrică din surse regenerabile şi curate; creşterea gradului de utilizarea a PETului reciclat (rPET) în producţia de noi ambalaje şi înlocuirea echipamentelor frigorifice cu variante mai eficiente energetic. Ca urmare, 42% din echipamentele frigorifice ale companiei, aflate în locaţiile clienţilor, consumă în prezent cu 50% mai puţină energie decât în trecut. În ceea ce priveşte gestionarea sustenabilă a ambalajelor, viziunea companiei, O lume fără deşeuri, presupune iniţiative care vizează întreg ciclul de viaţă al unui ambalaj, de la design, la colectare şi reciclare. Principalele angajamente: recuperarea şi reciclarea unei cantităţi de ambalaje egale cu cea pe care compania o pune pe piaţă, până în 2030; creşterea utilizării PET-ului reciclat în ambalaje la 35% până în 2025 şi 50% până în 2030; 100% ambalaje reciclabile, până în 2025” sunt obiectivele anunţate de Coca Cola România miercuri, într-un comunicat care face referire la cel mai recent raport de sustenabilitate, document care prezintă o imagine de ansamblu despre viziunea companiei pentru dezvoltarea durabilă, obiectivele şi etapele urmărite, pe baza rezultatelor non-financiare pentru anul 2021.
Conform documentului citat, Coca-Cola HBC România este prima companie locală, din industria de bunuri de larg consum. care a realizat un raport de sustenabilitate la standarde internaţionale, iar în ultimii ani practicile sustenabile au adus companiei recunoaşteri, una dintre cele mai relevante fiind titlul de Cea mai sustenabilă companie din România obţinut în fiecare dintre ultimii şase ani.
Întregul portofoliu de băuturi răcoritoare al Coca Cola România vine în ambalaje 100% reciclabile, iar pentru 20% din totalul portofoliului îmbuteliat în PET se foloseşte PET reciclat.
„Gestionarea responsabilă a apei şi reducerea consumului în procesul de producţie reprezintă o direcţie prioritară de sustenabilitate pentru Coca-Cola HBC România. Coca-Cola HBC România a redus cu 6,34% consumul de apă necesar producerii unui litru de băutură răcoritoare, din 2017 până în 2021. Singurul producător de băuturi din România care deţine certificarea Alliance for Water Stewardship pentru toate fabricile sale, cea mai importantă certificare pentru companiile care îşi propun un management eficient al apei”; precizează comunicatul Coca Cola.
Totodată, Coca-Cola HBC România anunţă că s-a implicat în comunitate şi în anul 2021, prin programe de susţinere a categoriilor vulnerabile sau a tinerilor, dar şi prin campanii de conştientizare a publicului larg, cu obiectivul de colecta corect, separat, deşeurile reciclabile. Astfel, 7.336 tineri su fost susţinuti prin programul ”La TINEri este puterea”, prin organizarea unor cursuri de dezvoltare personală şi profesională, peste 860 de persoane au reuşit să se angajeze, cu sprijinul consilierilor programului ”Lucrez din nou”, doar în 2021, peste 15.000 de consumatori au fost implicaţi în colectarea separată a deşeurilor, în cadrul proiectelor de conştientizare iar 34 tone deşeuri reciclabile au fost colectate în 2021 prin reţeaua de containere inteligente, Big Belly, în Bucureşti.
Activitatea companiei, care are 1455 de angajaţi în cele trei fabrici din România, susţine business-urile autohtone, 85% dintre furnizori fiind companii locale.
La nivelul companiei, 47% dintre posturile de management sunt ocupate de femei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.