Producătorul de medicamente Biofarm a raportat un profit net de 65,73 milioane lei în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 20%, în timp de veniturile nete din vânzări realizate au fost de 208,89 milioane lei, în creştere cu 17% faţă de perioada similară a anuliu trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Rezultatele obţinute de Biofarm în primele 9 luni ale anului 2022 se datorează eforturilor susţinute ale companiei de a menţine investiţiile la un nivel competitiv pe tot parcusul acestei perioade, dar şi de a îmbunătăţi constant, la nivel de imagine şi comunicare eficientă, brandurile din portofoliu. Veniturile nete din vânzări realizate în primele noua luni ale anului 2022 au fost de 208.894.318 lei în creştere cu 17% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2021. Strategia companiei este de a continua creşterea susţinută atât pe piaţa din România, cât şi pe pieţele externe prin consolidarea brandurilor existente si prin dezvoltarea de noi branduri”, arată raportul companiei.

În primele nouă luni ale anului 2022 ponderea vânzărilor la export a reprezentat aproximativ 2% din vânzările totale nete ale Biofarm SA. Produsele companiei au fost exportate în cinci ţări: Republica Moldova, Azerbaijan, Kirghizstan, Albania şi Lituania.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

În primele nouă luni ale anului 2022, Biofarm a avut contracte încheiate cu şase distribuitori care au generat în total aproximativ 98% din cifra de afaceri.

În primele 9 luni ale anului 2022, Biofarm a ocupat locul 31 pe segmentul Consumer Healthcare (CHC), în ceea ce priveşte numarul de unităţi vândute. Cu peste 20 de branduri reprezentative, Biofarm este lider de piaţă din punct de vedere al volumelor în categoriile de referinţă a nouă dintre brandurile sale: Colebil, Triferment, Carbocit, Sennalax, Bixtonim, Carmol, Biofen, Nervocalmin şi Cavit. În valoare, Biofarm şi-a consolidat vânzările către consumatorul final, înregistrând o creştere de 17% faţă de primele 9 luni ale anului 2021, raportat la pretul de achiziţie în farmacii.

”Strategia de dezvoltare a Biofarm are în vedere produse dezvoltate intern cum este Biofen Extra, o combinaţie de ibuprofen şi paracetamol. Centrul de dezvoltare de produse noi devine foarte important deoarece planurile companiei pentru următorii 5- 7 ani au în vedere o serie de formule de produse noi care vor fi lansate in piata. Dezvoltarea de produse noi va fi unul dintre motoarele de crestere pe viitor”, se meţionează în raport.

Biofarm este unul dintre primii zece producători de medicamente şi suplimente alimentare din România. Compania are cira 400 de angajaţi.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.