Producătorul chinez de tehnologie Xiaomi a deschis în Bucureşti al doilea magazin din România, în mall-ul Sun Plaza, şi are în plan să se extindă la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Noul concept store este deschis în colaborare cu distribuitorul autorizat DPhone.

”Potrivit cercetărilor, Xiaomi se află pe primul loc în ceea ce priveşte cota de piaţă la telefoane mobile, în trimestrul II aal acestui an, are undeva la 26-30% din piaţă. Oamenii vor să testeze un smartphone înainte de a-l cumpăra şi intenţia noastră este să-i aducem mai aproape de device-uri. Mai important este ca oamenii 'să simtă' brandul şi să îl testeze. Nu vindem numai telefoane însă”, a declarat David Chen, general manager al Dphone Retail, pentru News.ro.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Acesta spune că cifrele privind vânzările sunt confidenţiale şi subliniază că altee noii magazine vor fi deschise în perioada următoare în România.

”Mai multe magazine vrem să deschidem pe piaţa din România, nu doar unul. Am făcut o cercetare aprofundată a pieţei. Cred că nu vom deschide numai în oraşele mari, ci în toate oraşele importante. Nu pot da o cifră exactă, încă discutăm cu partenerii locali. Dar cu siguranţă vor fi mai multe magazine”, a adăugat el.

Noul magazin comercializează întreaga gamă de produse şi accesorii Xiaomi. Primul Xiaomi Store a fost deschis în 2019 în centrul comercial Mega Mall.

Xiaomi Store Sun Plaza este cel de-al doilea magazin local al producătorului şi reprezintă un pas înainte pentru atingerea obiectivului pe termen lung al companiei de a avea un Xiaomi Store în fiecare oraş mare din România.

“Principiul nostru este acela de a face inovaţia accesibilă pentru toţi. Continuăm să aducem aproape de consumator produsele noastre bazate pe tehnologii inovatoare, la cele mai accesibile preţuri. Mă bucură entuziasmul pe care îl văd în comunitatea locală de fani şi utilizatori Xiaomi, care a crescut cu o viteză uimitoare”,  a declarat Andrzej Gladki, deputy regional manager Xiaomi.  

Flagshipul Xiaomi din centrul comercial Sun Plaza este prima investiţie DPhone pe piaţa din România.

Amenajarea interioară a magazinului a fost realizată în acord cu identitatea de brand Alive, noul concept de design lansat de Xiaomi în prima parte a anului 2021.

Magazinul comercializează telefoane inteligente, dar şi purificatoare de aer, trotinete electrice, brăţări inteligente şi produse din categoria smart home.

Primii 100 de clienţi care achiziţionează orice produs Xiaomi care nu face parte dintr-o ofertă promoţională vor primi un cadou, în funcţie de seria notată pe tichetul de acces în magazin.

Câte 40 de bucăţi din patru tipuri de telefoane inteligente midrange şi flagship vor fi disponibile cu reduceri de până la 43%. Totodată, o serie de produse din ecosistemul Xiaomi, precum trotinete electrice, purificatoare de aer şi ceasuri inteligente, vor fi disponibile la preţuri speciale, reduse cu până la 50%.

De asemenea, în săptămâna următoare deschiderii magazinului, o serie de telefoane inteligente midrange şi accesorii vor fi disponibile spre achiziţie cu reduceri de 10%, 15% şi 20%, în funcţie de numărul produselor achiziţionate simultan.

Potrivit Canalys, compania ocupă locul al doilea la nivel global, cu o cotă de piaţă de 17% din livrările de smartphone-uri, depăşind astfel Apple.

Smartphone-urile Xiaomi au intrat pe mai mult de 100 de pieţe din întreaga lume, compania ocupând primul loc pe cel puţin 12 pieţe şi locul al doilea în Europa, din perspectiva cotei de piaţă a telefoanelor inteligente.

Totodată, Xiaomi are cea mai mare aplicaţie IoT de integrare a produselor pentru consumatori. La 31 martie 2021, numărul dispozitivelor IoT conectate (cu excepţia smartphone-urilor şi laptopurilor) de pe platforma sa AIoT a ajuns la 351,1 milioane de unităţi.

Conform celui mai recent studiu de piaţă realizat de Canalys, în trimestrul 2 2021 Xiaomi a depăşit, în România, toţi producătorii de telefoane mobile. Compania a înregistrat local o cotă de piaţă de 30%, în contextul în care creşterea anuală a fost de 205%.

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 şi listată pe tabloul principal al Bursei de valori din Hong Kong la 9 iulie 2018. Xiaomi este o companie de internet, telefoane inteligente şi hardware inteligent, conectate printr-o platformă IoT.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.