Paramount Global a raportat marţi venituri trimestriale sub estimări, informaţie care a dus la scăderea acţiunilor cu 6%, dar gigantul media a atras în continuare milioane de abonaţi noi la serviciul său de streaming, transmite Reuters.
Veniturile totale au scăzut cu aproximativ 1%, până la 7,33 miliarde dolari în primul trimestru, fiind sub estimările analiştilor de 7,38 miliarde dolari, potrivit datelor IBES de la Refinitiv.
Paramount a spus că veniturile segmentului său de media TV, cel mai mare generator de venituri, au scăzut cu 6% comparativ cu anul trecut, când difuzarea Super Bowl LV de către CBS - un campionat în acest an susţinut de NBC, deţinută de Comcast, a adus mai mulţi telespectatori şi venituri din reclame.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Rezultatele vin într-un moment în care Wall Street este îngrijorată cu privire la viabilitatea pe termen lung a streamingului, pe măsură ce boom-ul pandemiei se estompează, serviciul rival Netflix pierzând 200.000 de abonaţi în primul trimestru.
”Vedem riscuri pentru pieţele potenţial saturate şi extrem de competitive ale streamingului, atât în SUA, cât şi în străinătate”, a scris analistul CFRA Kenneth Leon într-o notă de marţi adresată clienţilor.
Paramount+ a înregistrat o creştere în trimestru, adăugând 6,8 milioane de abonaţi datorită unor titluri precum ”Scream” şi ”The Lost City”.
Veniturile din activitatea companiei direct către consumatori, care include Paramount+, au crescut cu 82% datorită unei creşteri de 59% a vânzărilor de anunţuri şi a unei creşteri de 95% a veniturilor din abonamente.
Într-o convorbire telefonică cu investitorii, directorul general al Paramount Global, Bob Bakish, a declarat că compania va aduce Paramount+ în India în 2023 prin intermediul companiei mixte Viacom18, în urma relaţiei dintre Walt Disney şi Hotstar, un favorit pentru sport şi conţinut regional.
Directorul financiar al companiei a spus în timpul discuţiei că conflictul dintre Rusia şi Ucraina va reduce creşterea abonaţilor cu 3 milioane în al doilea trimestru, dintre care aproximativ două treimi sunt abonaţi la un serviciu non-Paramount+ specific pieţei din Rusia.
Veniturile din afacerile cu divertisment filmat ale companiei au scăzut cu aproximativ 27% în trimestrul 1, din cauza veniturilor mai mici din licenţiere.
Profitul net atribuit Paramount a scăzut la 433 milioane dolari, de la 911 milioane dolari cu un an mai devreme.
Excluzând elementele excepţionale, gigantul media a obţinut un profit de 60 de cenţi pe acţiune în trimestrul încheiat la 31 martie, peste aşteptările de 51 de cenţi.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.