Pandemia de coronavirus a adus incomingul german aproape de punctul în care se afla în anul 1993, astfel că în anul 2020 numărul total al înnoptărilor înregistrate a fost de 32 milioane, în scădere cu 70% faţă de 2019. Românii au efectuat un total de 0,8 milioane de înnoptări în anul 2020, în Germania, în scădere cu aproximativ 30% faţă de anul 2019, aflându-se astfel printre naţionalităţile cu cea mai mică scădere a numărului de înnoptări în Germania, arată datele publicate miercuri de Organizaţia Germană pentru Turism.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Vara anului 2021 este momentul zero pentru majoritatea destinaţiilor turistice, iar Germania îşi propune să atragă turiştii din întreaga lume prin promovarea tradiţiilor, a meşteşugurilor tradiţionale şi a ofertei culturale vaste în tot ansamblul său”, arată Organizaţia Germană pentru Turism (DZT).

În 2020, România a fost în topul ţărilor-sursă cu cea mai mică scădere a numărului de înnoptări.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

”Pandemia de coronavirus a adus incomingul german aproape de punctul în care se afla în anul 1993. Dacă în perioada 1993  - 2020 incomingul german a înregistrat recorduri anuale consecutive şi creştere totală de peste 159%, în anul 2020 numărul total al înnoptărilor înregistrate a fost de 32 milioane. Scăderea faţă de 2019 a fost de aproximativ 70%”, mai arată datele asociaţiei.

Românii au efectuat un total de 0,8 milioane de înnoptări în anul 2020, în scădere cu aproximativ 30% faţă de anul 2019 şi se află astfel printre naţionalităţile cu cea mai mică scădere a numărului de înnoptări în Germania.

Conform studiului World Travel Monitor realizat de IPK International în numele Organizaţiei Germane pentru Turism, trendul cel mai pregnant post-COVID în ceea ce priveşte interesele de călătorie ale turiştilor din toată lumea este reprezentat de turismul sustenabil şi de promovarea valorilor autentice, tradiţionale.

Astfel, pentru vara anului 2021 Organizaţia Germană pentru Turism mizează pe turismul cultural pentru repornirea motoarelor turismului.

Se va pune accentul pe oraşele germane tradiţionale, pe meşteşuguri, producători locali, gastronomie, cultură şi arhitectură, precum şi pe posibilitatea realizării a numeroase activităţi în inima naturii.

„Experienţele autentice în oraşe şi gama largă de oferte turistice disponibile oferă oportunităţi excelente destinaţiei turistice Germania de a atrage turişti în ciuda pandemiei. Conform datelor Comisiei Europene, peste 30% dintre europeni îşi doresc să reia călătoriile urbane, dar cu un puternic specific local. Iar oraşele Germaniei oferă fix această combinaţie unica de urbanism şi tradiţional”, spune Petra Hedorfer, preşedintele Organizaţiei Germane pentru turism.

În topul celor mai apreciate experienţe tradiţionale pe care turiştii le pot avea în Germania este degustarea pâinii artizanale. Arta germană a coacerii pâinii cuprinde aproximativ 3.200 de tipuri de pâine şi a fost adăugată pe lista patrimoniului cultural imaterial al UNESCO.

De asemenea, Germania este o destinaţie cu rădăcini gastronomice puternice şi atrage turiştii iubitori de preparate locale şi vinuri regionale prin vizite la podgorii apreciate în toată lumea, prin cele peste 1.500 de fabrici de bere regionale şi bineînţeles prin experienţele de fine dining în aproximativ 300 de restaurante cu stele Michelin.

Turiştii sunt încurajaţi să treacă pragul micilor ateliere de design şi artă tradiţională şi chiar să participe la workshop-uri despre cele mai vechi meşteşuguri ale Germaniei.

Germania oferă un mix unic de tradiţional şi urban, iar oraşele sale adeseori se confundă cu o galerie de artă stradală. De la arhitectura clasică şi până la arta stradală modernă, turiştii se vor putea bucura un adevărat spectacol urban.  

În plus, aproximativ o treime din toate spectacolele de operă din întreaga lume au loc în sălile de spectacole din Germania.

Organizaţia Germană pentru Turism (DZT) este „asociaţia turistică“ naţională a Germaniei, constituită ca parteneriat public-privat cu sediul central în Frankfurt pe Main. Reprezintă destinaţia turistică Germania în numele Ministerului Federal al Economiei şi Energiei (BMWe), fiind susţinută de către acest minister în baza unei decizii a Camerei Deputaţilor din RFG. DZT are 30 de reprezentanţe în diferite ţări.

 


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.