Orange România a realizat o cifră de afaceri de 279 milioane de euro în cel de-al treilea trimestru, în scădere cu 2,8% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul unei cereri mai reduse pentru echipamente. Consumul de date mobile a crescut cu 34%, în aceeaşi perioadă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 279 milioane de euro, în creştere cu 4% faţă de trimestrul anterior al anului 2019. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cifra de afaceri este în scădere cu 2,8%, pe fondul unei cereri mai reduse pentru echipamente.

”După un început de an dinamic din punct de vedere fiscal şi al reglementărilor pieţei de telecom, odată cu încheierea celui de-al treilea trimestru al anului 2019 vedem o reaşezare a pieţei locale. Totodată, se remarcă două tendinţe evidente: o cerere mai moderată pentru echipamente şi, în acelaşi timp, un apetit mai ridicat pentru servicii digitale. Ca piloni ai unei dezvoltări sustenabile, calitatea reţelei şi experienţa clienţilor rămân principalii diferenţiatori, care necesită investiţii, dar şi o permanentă adaptabilitate la contextul de piaţă. Acestea rămân obiectivele noastre pentru viitor, să aducem beneficiile conectivităţii mai aproape de ceea ce contează pentru clienţii noştri.” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

La 30 septembrie, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10,928 milioane clienţi, în creştere cu 0,3% comparativ cu finalul aceluiaşi trimestru din 2018.

”Interesul pentru serviciile fixe este unul constant, pe acest segment menţinându-se evoluţia pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra 532.700 de clienţi, în creştere cu 12% faţă de T3 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 332.900 de clienţi, în creştere cu 28% faţă de aceeaşi perioadă din 2018”, se arată în comunicat.

Orange a continuat şi în acest trimestru investiţiile în infrastructură, cu un ritm constant al extinderii acoperirii 4G.

”Astfel, la finalul lunii septembrie, 97.43% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană avea acces la cea mai extinsă reţea 4G din România. La finalul lunii septembrie, locuitorii din peste 370 de noi localităţi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ depăşind 52% din populaţia ţării”, se arată în comunicat.

Apetitul clienţilor pentru date mobile a crescut

Pentru al doilea an consecutiv, Orange România primeşte o nouă certificare Ookla, potrivit căreia reţeaua mobilă Orange oferă cea mai extinsă acoperire din România.

Apetitul clienţilor pentru date mobile a generat o creştere de aproximativ 34% a consumului în T3 2019 comparativ cu T3 2018. De asemenea, traficul 4G a ajuns la aproximativ 84% din totalul traficului generat.

În plus, în perioada iulie – septembrie a acestui an, numărul de utilizatori activi ai aplicaţiei My Orange a crescut cu 85% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar valoarea tranzacţiilor de tip plăţi facturi sau reîncărcări prepay înregistrate prin interfaţa web sau aplicaţia My Orange a crescut cu 30%.

După lansarea cardurilor de debit Visa contactless, fizice şi virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC şi Apple Pay, luna august a acestui an a marcat lansarea unui instrument de creditare, My Reserve.

”Această soluţie de finanţare facilitează achiziţia de telefoane, tablete şi accesorii în magazinele Orange, şi reprezintă un instrument de creditare transparent, fără comisioane şi taxe suplimentare, cu o dobândă anuală de 14%. Clienţii Orange Money pot solicita un credit de până la 10000 lei, cu rambursare flexibilă ce se poate face între 3 şi 24 de luni”, se arată în comunicat.

Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money în prima jumătate a acestui an, numărul de utilizatori a înregistrat o creştere de 32,4% în T3 2019 comparativ cu T3 2018, ajungând la peste 154.000 de clienţi la 30 septembrie 2019.

În România, principalii competitori ai Orange sunt Vodafone, Telekom şi Digi Mobil.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.