Societatea pentru Servicii de Mentenanţă a Reţelei Electrice de Transport “SMART” SA a înregistrat, la patru luni de la instalarea unei noi conduceri, reducerea costurilor şi eficientizarea activităţii în cele 8 sucursale, 6 dintre acestea înregistrând profit din exploatare. La celelalte două sucursale, pierderile au fost reduse considerabil.
SMART SA este controlată de Transelectrica cu 70% din acţiuni, restul titlurilor fiind deţinute de Ministerul Economiei. Acţionarul majoritar al Transelectrica este Secretariatul General al Guvernului (SGG), cu peste 58% din capital.
Conducerea companiei SMART a fost preluată la începutul anului de Florin Melciu, prin schimbarea Comitetului Director al CNTEE Transelectrica, după o perioadă care a împins societatea la un pas de insolvenţă.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Obiectivele propuse sunt de a eficientiza activitatea societăţii printr-o serie de măsuri economico-financiare, creşterea gradului de perfecţionare a personalului angajat care va trebui să facă faţă noilor tehnologii implementate de CNTEE Transelectrica, pentru a putea rezolva rapid şi eficient problemele ivite în asigurarea funcţionării la parametri de siguranţă şi securitate a sistemului energetic naţional.
Aceste obiective vor putea fi finalizate printr-o abordare modernă în ceea ce priveşte refacerea capacităţilor tehnologice existente, prin investiţii în echipamente de nouă generaţie care să asigure o sustenabilitate şi calitate ridicată a activităţilor de mentenanţă prin scăderea numărului de intervenţii, care se va reflecta în reducerea costurilor şi implicit în creşterea veniturilor societăţii.
Recent, Transelectrica a avizat majorarea capitalului social al filialei cu 24 milioane lei.
În plus, pe fondul intenţiei noii conduceri de a asigura condiţii optime de lucru personalului din subordine, în bugetul de venituri şi cheltuieli pe 2020 a fost inclusă o creştere salarială care să reducă decalajul între salariul mediu brut pe ramură şi cel actual, iar prin impunerea unor indicatori de performanţă la nivelul conducerilor sucursalelor să existe posibilitatea acordării de bonusuri în funcţie de realizările obţinute, măsuri prin care se are în vedere inclusiv atragerea specialiştilor.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.