Netflix ar putea introduce un abonament mai ieftin, susţinut de reclame, până la sfârşitul anului, mai devreme decât era planificat iniţial, a relatat marţi publicaţia New York Times, citată de Reuters.
Pionierul streamingului intenţionează, de asemenea, să înceapă să combată partajarea parolelor de către baza sa de abonaţi cam în acelaşi timp, se arată în articol, care citează o notă internă adresată angajaţilor.
Netflix nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii a Reuters.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Compania a înregistrat luna trecută prima pierdere de abonaţi din mai bine de un deceniu şi a semnalat pierderi mai profunde în viitor, o schimbare puternică faţă de creşterea înregistrată în timpul pandemiei de Covid-19.
Scăderea numărului de abonaţi a determinat Netflix să ia în considerare oferirea unei versiuni mai ieftine a abonamentului pentru serviciul său de streaming, susţinute de publicitate, invocând succesul ofertelor similare de la rivalii HBO Max şi Disney+.
Directorul general, Reed Hastings, a declarat în conferinţa sa privind veniturile din aprilie că compania va ”va stabili planul în următorul an sau doi”.
Netflix a spus, de asemenea, că va lua măsuri împotriva utilizatorilor care partajează parole, deoarece concurenţa şi partajarea parolelor fac mai dificilă creşterea.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.