Grupul City Grill, unul din cele mai mare grupuri româneşti de restaurante din România, şi-a planificat investiţii de 3,5 milioane euro în acest an, a declarat pentru News.ro Daniel Mischie, directorul general al grupului, care precizează că până la finalul anului va fi deschisă o nouă locaţie.
Grupul City Grill prognozează o creştere de cel puţin 10 procente a cifrei de afaceri, urmând să depăşească un nou prag financiar de 42 milioane de euro.
"Pentru 2019 sunt bugetate investiţii în valoare de 3,5 milioane de euro. La începutul lunii mai am deschis Becker Brau, în urma unei investiţii de 800.000 euro. Pentru acest an mai avem în vedere lucrări de amenjare în restaurantele existente, dar şi deschideri de noi restaurante, dacă identificăm spaţii potrivite. Căutăm locuri care au potenţial să devină destinaţii relevante pe harta gastronomică a oraşului, sau locaţii cu istorie, pe care să le readucem în atenţia publicului, aşa cum am făcut cu Caru’ cu Bere, Pescăruş sau Restaurant Hanu’ lui Manuc", a declarat pentru News.ro Daniel Mischie, directorul general al Grupului City Grill.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Recent, grupul a extins restaurantul Hanu’ lui Manuc şi în suprafaţa fostului Zatara, unde funcţionează Hanu’ lui Manuc - prăvălie, o locaţie cu produse româneşti 100%.
"De asemenea, continuăm programul de investiţii în dezvoltarea resurselor umane, pentru limitarea efectelor deficitului major de personal din HoReCa. Proiectele principale din acest segment sunt Academia City Grill, care pregăteşte personal acreditat pentru domeniul ospitalităţii, precum şi continuarea proiectului de învăţământ dual alături de liceul Mihai Bravu din Bucureşti, în cadrul căruia sunt implicaţi 60 elevi din două clase, aflat la al doilea an de funcţionare", a adăugat el.
Daniel Mischie precizează că acum caută spaţii pentru locaţii noii, în chirie sau preluare de afacere, în Bucureşti şi parteneriate cu locaţii care pot fi incluse în portofoliul grupului în oraşele importante din ţară.
"Am deschis deja berăria Becker Brau la începutul anului şi avem extinderea de la Zatara- Hanu’ lui Manuc. Am bugetat încă o deschidere pentru acest an, însă momentan nu avem discuţii finalizate", a subliniat el.
City Grill vrea să se apropie de 15000 de clienţi pe zi.
Vorbind de obiectivele grupului City Grill în 2019, acesta spune că Grupul City Grill prognozează o creştere de cel puţin 10 procente, urmând să depăşească un nou prag financiar de 42 milioane de euro.
"Avem ca obiectiv atingerea acestui prag şi creşterea constantă a numărului de clienţi", a precizat Mischie.
Grupul City Grill a ajuns în 2018 la o cifră de afaceri de 37,7 milioane de euro, înregistrând o creştere de 4 milioane de euro faţă de anul precedent.
"Ne uităm permanent la performanţele restaurantelor din cadrul Grupului City Grill şi facem schimbări pentru eficientizare. Astfel, reorganizarea este o contantă. Evident că încercăm să îmbunătăţim fluxurile, să creăm experienţe cât mai interesante pentru clienţii noştri, iar pentru acest lucru facem schimbări –mutăm oamenii, redefinim echipele. Schimbarea face parte din antreprenoriat", a mai spus el.
Mischie afirmă totodată că rata de profitabilitate din industria HoReCa este impactată semnificativ de creşterea costurilor cu resursele umane.
Acesta a făcut un portre al clientului străin.
"Procentul clienţilor străini depinde foarte mult de la brand la brand şi de la un tip de restaurant la altul. Restaurantele eveniment atrag un număr mai mare de turişti, iar cele casual, convenience cum le numim noi, un număr mai redus. În locaţiile eveniment şi cele istorice precum Caru' cu Bere sau Restaurant Hanu' lui Manuc, procentul vizitatorilor străini se situează între 35% şi 60%. La cele convenience, ponderea este sub 35%, cu excepţia celor din centrul vechi, unde procentul este mai mare", afirmă el.
Clienţii străini nu sunt cu mult diferiţi de cei români, spune Mischie.
"Nu au cerinţe speciale, în afară de o înclinaţie către a experimenta preparatele tradiţionale româneşti. Însă îşi doresc, ca şi clienţii români, mâncare gustoasă, servicii rapide şi de calitate, atenţie şi corectitudine", adaugă Mischie.
Clienţii străini caută bucătăria românească tradiţională.
"Sunt entuziasmaţi de ciorbele româneşti. Ne întreabă de sarmale, ciolan, gulaş (asociat cu Transilvania), şi iubesc papanaşii noştri cu brânză dulce şi dulceaţă de vişine. Sunt căutate şi apreciate vinurile româneşti. Programul artistic cu dansuri şi cântece româneşti reprezintă o ancoră care îi atrage”; a mai spus Mischie.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.