Adrian Hallmark, liderul cu experienţă în domeniul auto al Bentley, şi-a dat demisia şi a fost numit noul director general al producătorului britanic de automobile de lux Aston Martin, transmite CNBC.
Hallmark, în vârstă de 61 de ani, va prelua conducerea Aston Martin cel târziu la 1 octombrie, a anunţat vineri compania.
Directorul actual al Aston Martin, Amedeo Felisa, va rămâne în postul său până la acel moment.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
”Aduce peste 25 de ani de experienţă de mare succes în domeniul auto din SUA, Europa şi Asia cu companii precum Bentley, Porsche şi Volkswagen”, a spus Aston Martin Lagonda într-un comunicat.
De asemenea, Hallmark a petrecut şapte ani în funcţii de conducere la Jaguar Land Rover.
Bentley şi-a crescut semnificativ profiturile şi veniturile în timpul mandatului acestuia, deşi s-a confruntat cu factori contrari în sectorul auto în 2023, inclusiv schimbarea modelelor de vânzare în China.
Preşedintele executiv al Aston Martin, Lawrence Stroll, a declarat că Hallmark va aduce ”o experienţă de neegalat atât în sectorul ultra-luxului, cât şi în cel al producţiei britanice, pentru a ne dezvolta strategia şi a continua impulsul recent”.
Aceasta marchează încă o schimbare de conducere pentru Aston Martin, care a suferit pierderi grele în ultimii ani, care s-au redus în rezultatele din 2023.
Felisa a devenit CEO în mai 2022, după ce predecesorul său, Tobias Moers, a rezistat mai puţin de doi ani în acest postu.
Acţiunile Aston Martin Lagonda au crescut cu 1,8% la Londra, în urma informaţiilor. În ciuda unei reveniri în 2023, preţul acţiunilor companiei a scăzut drastic de la intrarea lor la bursă în 2018, deoarece compania s-a confruntat cu perturbarea lanţului de aprovizionare, costurile crescute şi datorii mari.
Hallmark se va confrunta cu o listă lungă de lucruri de făcut, inclusiv lansarea primei supermaşini hibride Valhalla a Aston Martin, rezolvarea problemelor de producţie cu noul model DB12 şi gestionarea tranziţiei la vehicule electrice, cu care mulţi producători de automobile au probleme.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.