Retailerul Kaufland România a lansat ”Raftul Românesc”, o zona special amenajată în magazine, în care sunt expuse separat produsele din carne românească de porc, pentru a încuraja clienţii să opteze pentru produse autohtone şi a susţine astfel economia locală. Prin acest program, Kaufland România preia integral de la fermierii români porci crescuţi în România.
În prezent, 60% din carnea de porc din vitrinele Kaufland este românească.
”Raftul Românesc este parte din primul program naţional pentru carne românească, iniţiat de Kaufland, care ajunge astfel la peste 800 de porci preluaţi în fiecare zi, pentru a aproviziona magazinele din întreaga ţară cu carne de porc de provenienţă locală”, se arată în comunicat.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Astfel, Kaufland ajunge în anul 2018 la peste 200.000 de porci preluaţi pe an, cantitate care creşte treptat, obiectivul asumat pentru 2020 fiind de 300.000 de porci/an, arată compania.
”Raftul Românesc este disponibil de azi în magazinele Kaufland din Bucureşti (Barbu Văcărescu şi Basarab), iar până la finalul lunii aprilie va fi prezent în toate cele 119 hipermarketuri din reţea”, menţionează oficialii companiei.
Ei spun că Raftul Românesc este singurul raion de pe piaţă dedicat exclusiv produselor locale şi oferă un sortiment extins de 25 de produse din porc din România.
”Misiunea noastră prin acest program este să dezvoltăm, în mod durabil, agricultura naţională şi bunăstarea animalelor în lanţul de aprovizionare şi să stimulăm creşterea producţiei interne de carne de porc”, a declarat Valer Hancaş, director de Comunicare şi Corporate Affairs, Kaufland România.
În numai câteva luni de la inaugurarea iniţiativei, din noiembrie 2017, şi până la amenajarea Raftului Românesc în magazine, Cooperativa Agricolă Ţara Mea, principalul partener al companiei din acest program, a înregistrat o creştere a business-ului pentru carnea de porc de peste 45%, reunind circa 100 de fermieri mici şi mijlocii pentru această categorie.
Programul pentru mai multă carne românească la raft, implementat în magazine în cadrul Raftului Românesc, a fost inaugurat în 2017 de Kaufland România, în parteneriat cu Cooperativa Agricolă „Ţara Mea”, Comisia pentru Agricultură, Silvicultură şi Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, din dorinţa de a răspunde cu o soluţie la faptul că în România, 50% din carnea de porc din comerţ provenea din alte ţări şi de a susţine dezvoltarea agriculturii locale.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în şapte ţări şi o reţea de 119 magazine în România.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.