International Advertising Association - IAA România se extinde din luna mai la Cluj-Napoca şi pregăteşte proiecte pentru pasionaţii de marketing din Transilvania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Comunitatea de afaceri din Cluj va avea o nouă asociaţie adresată  companiilor si specialiştilor de marketing şi comunicare (MarComm), agenţii de publicitate, sau mass-media dar şi studenţilor care urmează cursurile facultăţilor de profil. Este vorba, concret, despre International Advertising Association - IAA România care se extinde din luna mai la Cluj şi pregăteşte proiecte pentru pasionaţii de marketing din Transilvania", anunţă IAA.

"Ne bucurăm că extinderea IAA România începe la Cluj. Nevoia de specialişti este din ce în ce mai mare şi cred că avem datoria să educăm piaţa. Proiectele pe care ne dorim să le dezvoltăm aici, cu ajutorul marketerilor clujeni, se vor adresa deopotrivă agenţiilor de publicitate, clienţilor (companii multinaţionale şi IMM-uri) dar şi actorilor media. Sperăm ca la noul nostru hub regional să adere cât mai mulţi colegi din oraş şi din zonă", spune Anca Rarău, brand consultant, marketing strategist, fondator Brandocracy şi Ambasador IAA la Cluj.

IAA România este cea mai vastă şi reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing şi comunicare din Romania.

În prezent, asociaţia reprezintă interesele a peste 110 companii.  A fost înfiinţată în 1993 cu scopul de a servi intereselor industriei de marketing şi publicitate din România. Concret, asociaţia urmăreşte să ridice nivelul profesional şi etic al profesioniştilor şi să transforme România într-un Hub Global Creativ.

IAA România are în componenţă clienţi ai industriei de publicitate, instituţii mass-media şi agenţii de publicitate.

De asemenea, asociaţia are o puternică filială de tineret, IAA Young Professionals, care activează în Bucuresti şi Cluj cu proiecte de interes pentru studenţi, masteranzi şi cei aflaţi la început de carieră.

Proiectele pe care IAA România le desfăşoară de peste 25 de ani vizează 3 direcţii de bază: educaţie, promovarea valorilor, reprezentarea membrilor în relaţia cu autorităţile centrale şi locale.

IAA Romania este afiliată la International Advertising Association, cu sediul la New York şi reuneşte comunităţile de marketeri din 31 de ţări de pe 5 continente: America, Europa Africa, Asia şi Australia. Numărul total de membri depăşeşte 5.000.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.