Gigantul chinez de telecomunicaţii Huawei a declarat vineri că se aşteaptă ca veniturile din 2021 să ajungă la 634 de miliarde de yuani (99 de miliarde de dolari), suma fiind mai mică cu 28,9% faţă de anul anterior, din cauza sancţiunilor impuse de Statele Unite, a penuriei de semiconductori şi a unei scăderi globale a cererii de smartphone-uri, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Estimarea pentru 2021 arată că veniturile Huawei din a doua jumătate a anului au scăzut comparativ cu primele şase luni la 313,6 miliarde de yuani, de la 320,4 miliarde de yuani.

Compania a raportat venituri de 891,4 miliarde de yuani în 2020, în creştere cu 3,8% faţă de anul precedent, un avans mult mai lent decât creşterea de 19,1% raportată pentru 2019, cu venituri de 858,8 miliarde de yuani.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Comunicarea de vineri a venit ca parte a unui mesaj intern de Anul Nou din partea preşedintelui prin rotaţie al Huawei, Guo Ping, care s-a concentrat pe mobilizarea angajaţilor pentru a continua.

Scrisoarea nu a specificat motivele scăderii veniturilor aşteptate, dar a menţionat ”provocări serioase” din partea ”unui mediu de afaceri imprevizibil, politizarea tehnologiei şi o mişcare de deglobalizare în creştere”, potrivit unei versiuni în limba engleză văzută de CNBC.

Guo a adăugat că ”în ultimul an, afacerea noastră de transporturi a rămas stabilă, afacerea noastră pentru companii a cunoscut o creştere solidă, iar afacerea cu dispozitive s-a extins rapid în noi domenii de afaceri”.

Pentru anul viitor, Guo a spus că obiectivele companiei includ creşterea eforturilor de a construi şi a atrage talente şi dezvoltarea tehnologiilor legate de automobile.

Săptămâna trecută, Huawei a anunţat că la sfârşitul lunii februarie vor începe probabil librările pentru  primul model de maşină electrică cu sistemul său de operare HarmonyOS.

Huawei publică de obicei raportul său anual detaliat în luna martie.

Cifrele publicate pentru prima jumătate a anului 2021 au arătat că cele mai mari două segmente de afaceri, produse de consum şi transporturi, au înregistrat scăderi puternice de la an la an.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.