Guvernul a adoptat, vineri, ordonanţa de urgenţă privind reorganizarea şi funcţionarea Institutului Naţional de Administraţie.
Actul normativ prevede reorganizarea Institutului Naţional de Administraţie, atât ca urmare a aplicării prevederilor Legii nr. 296/2023, cât şi a recomandărilor Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică (OCDE), pentru a dezvolta şi implementa noi soluţii care să contribuie la o abordare unitară a procesului de formare, dezvoltarea competenţelor şi cunoştinţelor personalului din administraţia publică, prin corelarea nevoilor reale de formare cu oferta Institutului, precum şi transferul de date/cunoştinţe şi bune practici către cetăţeni, ca beneficiar al serviciilor administraţiei publice, mai explică Guvernul, în comunicatul de presă.
În aplicarea prevederilor Legii nr. 296/2023, va fi diminuat numărul maxim de posturi cu nouă posturi.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Ca urmare a recomandărilor OCDE privind implicarea INA în elaborarea Strategiei naţionale privind inovarea în sectorul public pentru perioada 2025 -2029 şi ca urmare a celor prevăzute în PNRR (jalonul 405), au fost adăugate, ca atribuţii, asigurarea de asistenţă tehnică pentru susţinerea dezvoltării administraţiei publice şi diseminarea informaţiilor şi a rezultatelor demersurilor de cercetare-inovare în relaţia administraţie publică – cetăţeni.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.